2011. február 8., kedd

Önkifejezés, avagy bátran tedd ami jól esik!


Sajnos örök hiba, hogy az emberek elkezdenek valamit, aminek sohasem lesz vége. Néha a fejembe ötlik a gondolat, hova veszhetnek azok a gyönyörű és kevésbé gyönyörű gondolatok, amiket kiverünk a fejünkből, megunjuk, vagy egyszerűen csak megfeledkezünk róluk? És azok a betűk, amiket leírsz majd kitörölsz, mondván "áh, ez baromság"? Pedig azok is jók voltak a maguk módján, te vagy finnyás, hidd el! Néha elképzelem, hogy megvan nekik a saját helyük, ahol élnek és virulnak tovább, mintha mi sem történt volna, és milliónyi magukhoz hasonló elfeledett pillanattal vannak összezárva.
Vajon nekik mi a sorsuk? Ott porosodnak az örökkévalóságig, vagy van, aki néha fel kap egyet-egyet a szerencsésebbek közül és beleszövi a történetébe?

Az én fejemben is rengeteg gondolat örvénylik, és szinte észre sem veszem, ha elvesztek egyet-egyet. A sok történet, amely minden nap kerekebb és egészebb lesz, a véleményeim, -amik olykor csípősek, de így az enyéim, le nem tagadnám őket- gondolataim, a világról alkotott képem... Mind-mind ott kavarog icipici buksim valamelyik szegletében és csak arra vár, hogy -mindegy milyen formában- kitörjön.

Én írok. De van aki ezt máshogy oldja meg. Nekem ez az ideális, és abba nem hagynám a világ összes pénzéért sem. Szeretem és szeretni is fogom teljesen függetlenül attól, hol, mikor, hogyan élek.

Írok, mert írhatok. Mert írni akarok.


4 megjegyzés:

Krisz írta...

Sziasztok!

A napokban találtam rá az oldalra egy szerencsés véletlennek köszönhetően. :)
Mikor láttam, hogy az írással foglalkozik, mondom ezt megnézem magamnak... és egyáltalán nem bántam meg! :D
Az első pár bejegyzést azonnal el is olvastam, és igaz este volt már, előtte majdnem elaludtam a fáradtságtól, de akkor tágra nyílt szemekkel ültem a monitort bámulva. Egyszerűen azt éreztem, hogy valakik szavakba tudták végre foglalni azt, amit érzek, gondolok, azt az elvet amit vallok és követek valamint még nagyon sok minden játszódott le akkor bennem egyszerre. Ezt az élményt köszönöm nektek! :)

További nagyon szép tavaszi hetet kívánok! :)

Pusz, Krisz

Szatti írta...

Szia Krisz!

Nagyon örülök, hogy az a véletlen rád talált és ide irányított:) annak pedig mindig örülünk, amikor célt ér az, amit csinálunk és a hasznotokra válik. Köszönjük, hogy itt vagy és hogy olvasol minket, valamint további jó olvasást és időtöltést kívánunk neked a blogon:) Puszi

PeTTus írta...

Sziasztok!
Én régóta követem az oldalt és olvasom is! És szeretnék kérni valamit...ha lehet! A blog bejegyzéseit szeretném az én blogomba beblogoni és ehhez nekem kéne egy kis segitség.
Van egy gomb. Amin a blogger jele található és nagyon megköszönném ha kitennétek mert akkor a blogomba be tenni. Nagyon megköszönném!

Szatti írta...

Szia Pettus!

Nagyon köszönjük, hogy olvasol minket, viszont csak annyit tudunk ajánlani, hogy linkcserében kitehetsz minket, de a blog bejegyzéseit csak itt engednénk olvasásra. Reméljük, megérted!