2011. március 26., szombat

Eredményhirdetés, avagy ki is lett a vendégíró?



Nos, elérkezett az újabb eredményhirdetés ideje. Már biztosan izgultok, hogy kinek is adjuk meg az alkotási lehetőséget! Azt viszont előtte szeretném elmondani, hogy nagyszerű munkákat olvashattunk és igazán kitettetek magatokért! Fantasztikusan írtok és mindig öröm olvasni a soraitokat. Mindig adtok valami pluszt, egy nagyszerű élményt, amellyel gazdagabbak leszünk. Szóval köszönjük mindazoknak, akik írtak és részt vettek a gyakorlati feladaton. Na de, ki is lett a nyertes?

Nocy

"Kézen fogva sétáltunk a parkban, mely végtelen hosszan nyúlt el körülöttünk, elzárva minket a város zajaitól, és különös légkörbe fogva andalgó párosunkat. A nyugalom elárasztotta az egész testemet, és ehhez csupán arra volt szükség, hogy mellettem legyen. Bár eddig még sosem mondtam ki, de szerettem őt. Még magamnak is féltem bevallani, mert tartottam egy esetleges elutasítástól, de most, hogy a hó hatalmas pelyhekben hullott alá az égből, immáron biztos voltam ebben. Így boldogan mosolyogva sétáltam mellette, nem törődve a hideggel, mely lassan lefagyasztotta a lábujjaimat.
– Gyönyörű, nem? – kérdeztem tőle, mikor megálltunk a befagyott tó partján, hogy onnan nézzük a fehérbe öltözött tájat. 
– Az – suttogta, mire én ránéztem, hogy megleljem az okát a csendességének.
Egyedül engem fürkészett, egy pillanatra sem vette le rólam a szemét, és kuncognom kellett az apró félreértésen.

– A tájra gondoltam – mutattam körbe, mire ő követte a tekintetével a mozdulatot, de csak a fejét rázta.

– A közeledbe sem érhet – mondta, mire én szégyellősen lehajtottam a fejem.
– Ugyan, ne hozz zavarba – legyintettem zavartan, és el akartam fordulni, hogy ne lássa az arcomon eluralkodó mosolyt, mely a szavai hatására keletkezett. Azonban ő megállított a mozdulat közben, és maga felé fordította az arcomat.
– Gyönyörű vagy, amikor elpirulsz – simította hátra néhány elszabadult hajtincsemet, én pedig még jobban elvörösödtem. Ajkaink vészesen közel kerültek egymáshoz, mígnem csupán néhány centi választott el minket attól, hogy újra eggyé olvadjunk, és én epekedve vártam a pillanatot, azonban ő a mozdulat közepén megállt, hogy egyetlen szót suttogjon felém:
– Szeretlek! – ejtette ki a számomra oly sokat jelentő mondatocskát, és a szívem őrült iramot kezdett el diktálni, ahogy kimondtam a választ, melynek létezésére ma jöttem rá.
– Én is téged!"



Nagyon köszönjük a művedet, gyönyörű lett!:) Így téged tisztelnénk meg azzal a feladattal, hogy vendégbejegyzést írhass, melynek témája a következő lenne: Az én írói világom
Ez alatt azt értenénk, hogy mesélj, miképpen alkotsz is te a mindennapjaidban. Melyek azok a dolgok, amelyek inspirálnak. Értem itt a zenét, vagy egyéb befolyásoló tényezőket, amelyek a segítségedre vannak. Van e megszabott rendje annak, hogy mikor írsz? Esetleg könnyebb reggel írni vagy inkább este? Dolgozol e ki vázlatot, van e jegyzeted a történetedről, vagy mindent rögtön gépbe viszel? Mesélj ezekről az írói praktikákról!:) A műved elküldését hétfőre várjuk az email címünkre (irokhaakarok@freemail.hu), de ha esetleg csak később tudod elküldeni, az sem gond. Ahogyan elkészülsz vele! S nem utolsó sorban, tedd ki a blogodba a vendégírói emblémát, hogy mindenki láthassa, elértél nálunk valamit!:) A képre kattintva nagyobban is megtekintheted! (A képhez kérnénk, hogy linkeld hozzá az oldalunkat is. Előre is köszönjük!)

Na és akkor jöjjön a meglepetés. Nocy műve is rendkívüli, de volt még egy írás, ami igazán megfogott bennünket és úgy tartjuk igazságosnak, ha őt megilletjük egy különdíj kinevezéssel. Ő nem más, mint Tia, aki egyszer már alkotott nálunk és most szerintem túlszárnyalta önmagát is!:) Fantasztikus lett és csak gratulálni tudok neked is, valamint ha nem bánod, a Penna Galériába kitennénk a művedet!:) 

Végezetül pedig mindenkinek köszönjük még egyszer, hogy alkottatok és reméljük, hogy a következő gyakorlati feladathoz is kedvet kaptok, amely már fel is került a blogra!:)

1 megjegyzés:

Nocy írta...

Sziasztok!

Huh, nem is tudom, hogy mit mondhatnék... Köszönöm szépen a lehetőséget, és nagyon örülök, hogy engem választottatok. Igazán megtisztelő :)
Valamint itt szeretnék mindenki másnak is gratulálni az írásához, mert mindannyian különlegeset alkottatok!
Igyekszem megírni hétfőre a bejegyzést, de a hétvégém mondhatni most egy kicsit kusza, de tényleg igyekezni fogok :)
Még egyszer köszönöm szépen a lehetőséget!

xoxo, Nocy