2011. március 18., péntek

Petrííí - Eltűnt - Penna Galéria


Az eső halkan kopogott az ereszen. Ez volt az egyetlen hang, ami megtörte lelkem lágy zongorafutamának dallamát. A zene bennem élt, csak én hallottam, az én fülemnek dalolt, az én lelkem csalogatta elő rejtekéből. Egyetlen emberrel szerettem volna megosztani. Azzal az eggyel, akit ez nem érdekelt. Mintha a dallam követte volna a hangulatomat, magasabbra emelkedett, hangosabban szólt, és betöltött körülöttem mindent. Azt akartam, hogy Ő is itt legyen és hallja ezt a mennyei muzsikát, amit a lelkem keltett életre. De hiú ábránd volt. Nem hallotta, mert nem akarta hallani, és én végtelenül egyedül maradtam. Az életemben semmi más nem maradt a zenén kívül, ami most egyre halkult. Kérni akartam, hogy ne hagyjon el ő is, maradjon meg a lelkemben, de nem volt szívem megszólalni. Behunytam a szememet, hogy ne lássam, ahogy elmegy, magamra hagyva, és én végtelenül egyedül maradok. Elhallgatott, vége volt. Úgy tűnt el, mint Ő azon a reggelen. Kiszökött az életemből, és soha többé nem tért vissza. És már semmi más nem maradt nekem az esőkopogáson kívül.

3 megjegyzés:

Dana írta...

Először is gratulálni szeretnék Petrííí-nek mert nagyon ügyes volt és nagyon megérdemelte.
Másodszor pedig meg szeretném köszönni a szép szavakat :D

Petrííí írta...

Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm, hogy engem választottatok, nagyon örülök neki. :)
Azt szeretném kérdezni, hogy mikorra, és milyen címre küldhetem el a "gondolataimat"? :)
Köszönöm, Dana, te is nagyon ügyes voltál :)

Szatti írta...

Bocsi Petrííí, ez kimaradt.:) Siettem a bejegyzés megírásával és elkerültem a figyelmem. Szóval... beleírtam a bejegyzésbe is, de másolom ide is: Az írásodat az új, közös email címre várnánk hétfőig (irokhaakarok@freemail.hu). De ha csak később tudod elküldeni, mert úgy van időd vagy ihleted megírni, azt is megértjük!:)

Még egyszer gratulálunk és várjuk az írásodat!:)
Dana, te pedig megérdemelted a külön dicséretet, nincs mit köszönnöd:) az érdem a tiéd:)