2011. április 2., szombat

Eredményhirdetés!


Elérkezett az első áprilisi szombat és az újabb vendégírói lehetőség. A jelenlegi feladatra nem érkezett be annyi írás, mint szokott... z betudható annak, hogy biztosan nektek is megvannak a problémáitok, és a nehézségek a suli és az élet mindennapjai terén. Akik írtak, azoknak nagyon köszönjük a műveiket és reméljük, hogy a jelenlegi feladatra sok, érdekes kisebb történetet olvashatunk majd:) Na és ki is lett a jelenlegi nyertes, akinek a vendégírói lehetőséget adnánk?

GG

"Egy őszi éjszakán, a Lindenstraße egyik emeletes házának, földszinti kis albérletéből tányércsörömpölés és két ember hangos veszekedése hallatszik ki a lépcsőházba. 
-Mond, miért kell mindig ködösítened? Miért nem tudod, kimondani, egyszerűen, ha valami nem tetszik? Esetleg változtatnál rajta? Egy kapcsolathoz két ember kell!
-Azért van ez a ”ködösítés”- ujjaival idézőjeleket mutatott a levegőbe - mert nem szeretnélek megbántani és a másik meg, hogy mindig félreértesz mindent. Ha beszélek egy munkatársnőmmel, egyből elkezdesz kombinálni!
-Az nem igaz, nem mindig! Egyszer, kihangsúlyoznám EGYSZER fordult csak elő mikor megjegyeztem, hogy nem tetszik, hogy az a csaj annyira nyomul rád!- itt már könnyeim patakokban folytak le arcomon a dühtől- Ezt te se gondolhatod, hogy szó nélkül hagyhattam volna?! Gondolj bele, te is ugyan ezt tetted volna, ha valamelyik pasi elkezdene nyomulni rám. Ugyanúgy kiakadtál volna, vagy még jobban, mint én!
-Rendben, ebben igazad van, de akkor se szabd meg nekem mit mikor és hogyan csináljak! Szabad ember vagyok! Én se szabom meg neked, hogy mit csinálhatsz és mit nem!

-Na, jó álljon meg a harci menet! Még, hogy nem szabod, meg nekem mit lehet és mit nem?! Ki volt az, aki megmondta, hogy melyik ruhát húzhatom fel? És ki volt az, aki nem engedte, hogy elmenjek bárhová is a barátnőimmel, egyedül, NÉLKÜLED? Segítek TE, voltál az. - böktem a mellkasára nyomatékosítva mondandómat.

-Tudod, mit nekem ebből elegem van, nem vagyok hajlandó tovább hallgatni a hisztidet, én ebbe már belefáradtam!- mondta, majd egy nagy ajtócsapódás hallatszott.

-Így könnyű elintézni a dolgokat, ha folyton csak kihátrálsz az ajtón!- kiáltottam még utána, és összerogyva sírtam a szobám padlóján. Nem sokáig őrlődhettem ott, mert a pár hónapos kisfiúnk felsírt..." 


Nagyon köszönjük az írásod. Igazán kreatív, érdekes és nekem a legjobban tetsző jelző, hogy valóságszerű volt. Mindennapjainkban tapasztalható összezördülés és félreértés, amelyet nagyon jól sikerült megfogalmaznod és leírnod. Gratulálunk neked és köszönjük! A vendégírói feladat pedig a következő lenne: Én is elkezdtem valahol, valamikor...
A vendégírói bejegyzés lényege most az lenne, hogy mesélj a személyes tapasztalataidról, te hogyan és miképpen kezdted az írást. Mi volt az, ami arra ösztönzött, hogy írni kezdj és ezt blog formájában is közzé tedd? Melyek azok az élmények és tapasztalatok, amelyek a blogolás megkezdése óta alakítottak rajtad és valami pluszt adtak az írói készségedhez, illetve vannak e negatív tapasztalataid? Egyszóval... mit jelent számodra az írás művészete?
Az írásodat hétfőig várjuk elküldésre, de mint azt mindig elmondjuk, ha csak később sikerül elküldeni, nincs belőle gond. Megértjük, ha idő- vagy ihlethiány van. Szóval, amikor sikerül végig írni késznek érzed, küldd el az email címünkre: irokhaakarok@freemail.hu

Valamint, mint arra az előző bejegyzésben is példa volt, szeretném kiemelni Jandra írását, amely igazán kreatívra és ötletesre sikeredett. Nagyon tetszett a téma, amit megragadtál és ahogy felépítetted a történetedet... valamint, szerintem ezzel a tanácstalan helyzettel már mindenki találkozott az első randit illetően, úgyhogy számomra nagyon szórakoztató volt a történeted, mert kicsit magamra ismerhettem:) Köszönjük a műved, s reméljük nem ellenzed, ha betennék a Penna Galériába a többi beérkezett, különleges novella közé:) 

Puszi nektek és reméljük, hogy az új gyakorlati feladatban láttok majd olyan lehetőségeket, amely alkotásra ösztönöz! Várjuk a műveiteket, fantáziátokat elővenni és hajrá mindenkinek!:)

2 megjegyzés:

GG írta...

Sziasztok!

Wáoo... Nem hitem volna, hogy én kaphatom meg ezt a fantasztikus lehetőséget, hogy vendégíróként írhatok. Nagyon szépen köszönöm! :) Nagyon megtisztelő!
És szeretnék gratulálni a többieknek is, mert szerintem nagyon ötletes párbeszédek születtek! :)

Amint tudom megírom a személyes tapasztalataimat...a hétvégém meg a hetem is elég zsúfolt, úgyhogy nem ígérem, hogy pont hétfőre meg lesz. Fellépés hegyek na meg a szakdolgozatomat is le kell adnom hétfőre..:/ de azért mindent megteszek, hogy megtudjam írni!
Puszi Gabica/GG

Szatti írta...

Szia Gabica!

Nincs mit, ez a te érdemed:) megdolgoztál érte és tényleg nagyon szépet alkottál:) Azzal pedig semmi gond, ha csak később tudod elküldeni. Amikor megírtad, csak emailezz egyet:) Sok sikert hozzá és remélem, lesz ihleted a témához:) Puszilunk!