2011. július 11., hétfő

Életjelek, ütemezett bejegyzések

Halihó mindenkinek! Már csak pár óra és indulok Miskolcra, ahol találkozunk a többiekkel, s ahonnan indul a busz, amely visz majd minket Spanyolországba.. Jövő hét kedden fogok csak haza jönni, és mint írtam az egyik bejegyzésben, nem tudom, mennyire lesz lehetőségem netre. A laptopomat mindenesetre viszem, próba szerencse, de tegnap sikeresen előre kidolgoztam jó pár bejegyzést, szám szerint ötöt, amelyek a héten felfognak kerülni az alábbi napokon, mint a kedd, szerda, péntek, vasárnap és a jövőhét hétfő. A hétfői nappal tisztában vagytok, Penna Írószótár nap, és következik az a bizonyos L betű a sorban. A többi meglepetés:) Kaptok novellát, témákat, bejegyzéseket. Szeretném, ha ez idő alatt, amíg távol vagyok, nem állna meg a blog, ezért ütemeztem be ezeket a bejegyzéseket, hogy függetlenül tőlem, olvashassatok és véleményezhessetek. A bejegyzések végén mindig olvashattok majd tőlem valamit, amit igaz, vasárnap délután írtam mindegyik végére, de jelen időbe írtam és próbáltam azt a napot figyelembe venni, hogy akkor éppen hol lehetünk, mit csinálhatunk. Így olyan lesz, mintha itt lennék, de csak annak fog tűnni.  Ezt majd meglátjátok, amikor már olvassátok!:) Nagyon szép hetet kívánok nektek, jó írást, rengeteg ihletet a történeteitekhez, és remélem, hogy mire haza jövök, sok-sok gyakorlati feladatra beérkezett írás és vers fog várni! Valamint, ha készül bármilyen vendégíró bejegyzés, mű, novella, az email címre nyugodtan küldjétek el, s amint haza jöttem, kiteszem. De reménykedem abban, hogy lesz internet és néha tudok egy kis életjelet adni magamról!:) Addig is... 
Puszi nektek! 
Szatti

1 megjegyzés:

Anne Wolf írta...

Szia Szatti!
Kellemes Nyaralást nektek, és jó szórakozást!!!
Anne ^.^