2011. augusztus 23., kedd

Fejre állt a világ! Eredményhirdetés


Izgalmas két hetet tudhatunk magunk mögött, melynek során fantasztikus, egyedi írásokat olvashattunk tőletek a lehető legkülönfélébb formában. Volt, aki egy madár gondolatait írta le nekünk, volt aki egy hal bőrébe bújt, s nem egyek vállalták a kísértet és a láthatatlanná válás szerepét. Mint mindig, most is helyt álltatok és remek műveket olvashattunk, amelyek közül nem csak egyet emelnénk ki a sok közül. Több nyertessel is büszkélkedhetünk, tekintve, hogy három kategória volt, az egyiken belül kettő is (hal illetve madár választása). Így nem csak egy vendégírót tisztelnénk meg a feladattal, hogy írhat a blogunkba, hanem mindjárt négyet.
Ők pedig nem mások, mint...

B(o)londe, Dia, Haidey, KiTe

Most nem emelném ki külön a műveket ide, tekintve, hogy négy nyertesünk is van, de a gyakorlati feladat menüpontjába elolvashatjátok, ha szeretnétek. Nektek, lányok pedig szeretném megköszönni a részvételt és a gyönyörű írásokat, amelyekkel megörvendeztettetek minket. Élmény volt titeket olvasni, mindannyian más-más stílusban fogtátok meg az alkotás lehetőségét. Dia és KiTe egy nagyon szép és összetett írást tett le az asztalunkra, amelynek története izgalmas és különleges. Míg Bolonde és Haidey a történetírás humorosabb oldalát fogta meg, amellyel megmosolyogtattak bennünket. Gratulálunk nektek és ezennel meg is adnánk nektek a vendégírói feladat lehetőségét, amelyet hamarosan, mindannyiótoknak küldünk emailben. Annyit kérnék csak, hogy ehhez a bejegyzéshez komment formájában mellékeljétek a címeteket. A Haidey címét tudom, de a másik hárommal bajban vagyok.:) Előre is köszönöm!


Ui.: a feladatnál néha adódtak problémák, ezt biztosan ti is észrevettétek. Volt, hogy nem lehetett kommentelni és nem egy író jelezte ezt a panaszát nálunk. Nos, az okát nem tudjuk, hogy ilyenkor mi is lehet. Volt, hogy mi sem tudtuk rögtön véleményezni az írásokat. Becca elküldte nekem a művét ezzel az indokkal, hiszen már napok óta próbálkozott, de nem sikerült elküldenie. Én is próbálkoztam vele, szinte minden nap, de nekem sem engedte feltenni. Ennek oka talán a történet hosszúsága is lehet, habár nem írt meghaladott karakterszámot. De nem is lényeges már. Viszont nem szeretném Becca, hogy a munkád kárba vesszen, így a művedet elhelyeztem a Penna Galériában. Habár a versenyben nem tudtál részt venni, szeretném, ha a blogon olvasható lenne a történeted. Megérdemled. Sajnálom, amiért sem neked, sem nekem nem sikerült feltenni, de remélem, így kárpótollak valamelyest!:) Puszi

3 megjegyzés:

Bolonde írta...

köszönöm szépen!! nagyon örülök! Most elfogok utazni, de az emailcímem röpítem: bolonde@citromail.hu

KiTe írta...

Nagyon szépen köszönöm, igazán boldoggá tett, mikor olvashattam a nevemet a nyertesek között. A többieknek is szívből gratulálok! E-mail címem: jaj.de.kutyi@gmail.com

Dia.(: írta...

Nagyon szépen köszönöm. Úgy, de úgy örültem(: Most épp nyaralok, de az e-mail címem írom is: czdia@citromail.hu