2012. május 26., szombat

Élettelen élet - Eredményhirdetés


Szép napot mindenkinek! Meg is hoztam nektek az eredményt, amellyel nem kis ideig voltam gondban... sokat gondolkodtam, melyek az igazán jó művek, mert tényleg, igazán remek történeteket olvashattunk tőletek, nagyszerűek voltatok! Úgy láttam, hogy ez a szabad írás, miszerint nem igazán szabjuk meg a határokat és a történet alakítását, nagyon is ment nektek és könnyen alkottatok benne. Gyönyörű, szívszorító, mosolygásra késztető, elgondolkodtató írások születtek és élmény volt titeket olvasni! Köszönöm!
Most pedig lássuk, hogy kik voltak azok, akiknek a munkája igazán kitűnt és elnyerte a tetszésünket:

Díjazottak
Jega - Kerekes történet
Schablik Viktória története
Viky - Suhanó világ

Különdíjasok

Gratulálok mindenkinek, de leginkább a kiemelt íróknak, akik fantasztikus történetekkel érdemelt ki a kiemelést. A díjazottak számára a jövőhét folyamán küldeni fogom a vendégírói feladatokat. Ehhez kérném az email címetek mellékelését ehhez a bejegyzéshez, komment formájában, valamint a különdíjazottak műveit megtekintheti mindenki a Penna Galériában. Köszönöm az alkotó részvételt, hogy ilyen remek műveket olvashattunk tőletek, és sok-sok sikert kívánok a legújabb feladathoz! :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Szatti!
Köszönöm a díjat, nagyon örültem neki. címem:schabl-kv-k-@freemail.hu
Baráti üdv neked, én is borsodi vagyok.

Jega írta...

Köszönöm A díjat. Nem is reméltem, mert annyi jó mű érkezett be, amelyek nagyon tetszettek.
email címem: horvathneibolya@freemail.hu

Viky írta...

Köszönöm, itt is. A többiek is érdekeset és különlegeset alkottak.Címem: cdior11@gmail.com