2012. október 27., szombat

Jellempróba... melyik fél győz? Eredményhirdetés



Dobpergés dobpergés....

Meg is érkeztem az eredménnyel. Köszönök minden művet, amit olvashattam, remek két hét telt el. Izgalmas volt és eseménydús. Gyönyörű művek, megérdemli mindenki a dicséretet. Viszont, mint mindig, most is voltak kivételes alkotások, akiket vendégírói lehetőséggel jutalmaznék. 

Vendégírók

Dia

"Kesernyés őszi reggel volt, a ködfoltok miatt az orromig se láttam. Az egész város aludt még, az utcán alig tűnt fel rajtunk kívül autó. A buszokon egy két ember ült, a járdán is csak egy-két munkába igyekvő embert lehetett látni. Álmosan és nyomottan bámultam ki a koszos üvegablakon. A taxi pontban fél hétkor tett le a kollégium előtt, mint mindig. Kiemeltem a csomagtartóból a bőröndömet, fizettem és elindultam felfelé. A göröngyös, kavicsos úton végighúztam az utazómat, mit sem törődve a nagy hangzavarral. A zajokat elnyomta a fejemben cikázó gondolatok, amik egész hétvégén foglalkoztattak. Olyannyira elmélyültem a saját fejemben, hogy a portásnak sem köszöntem, csak elsétáltam a liftig."


Momo

"Bár már többször fakadt vér a kezeim által, a tervezett gyilkosság más. Szánt szándékkal kioltani egy életet, az több mint törvényszegés. Bizonyos szempontból mérhetetlen egoizmusra is utalhat. Hiszen ki vagyok én, hogy ítélkezzem mások felett? Ki vagyok én, hogy felülírom Isten akaratát? Az én esetem azonban más. Ő kötelez. A szavai megbéklyóztak. Én nem ítélkezek, csak végrehajtok. Az Ő akaratát. A bűntudat terhe nem az én vállamat nyomja. Valami belülről fakadó vágy, a megfelelés kényszere is hajt belülről. Adrenalinnal árasztja el a testem, kiélesíti emberi határok közé szabott érzékeimet, megszilárdít az elhatározásomban, háttérbe szorítja a kétségeket."

Különdíjas

Syro

"Rég nem írtam, pedig sok minden történt. Valahogy nem éreztem késztetést, hogy leírjam a napjaimat. Roger meghallgat, és ő javasolta, hogy hagyjak fel az írással, mert még bajt hozhat ránk, de én mégis leírom. Néha teljesen megrémít, máskor meg olyan kedves. Elhiszem, hogy nehéz volt neki az elmúlt időszak, de azért lehetne egy kicsit elnézőbb is velem. A minap is, mikor a titokszobában tevékenykedtem, rám ripakodott, hogy miért nincs még készen, meg miért így, meg úgy csinálok valamit. Én meg megmondtam, hogy odabent így tanították. Na, ekkor nagyon mérges lett. Meg is vágott egy késsel, amit az asztalon talált. Nem szereti, ha arról beszélek, ami odabent történt."



Gratulálok mindhármótoknak, köszönöm a részvételeteket, fantasztikusak voltatok. Diánál a történet csavarossága tetszett, a kettős hangnem, ahogy döntésképtelen, majd végül győz az az énje, amely teljes fordulatot ad a történetnek. Imádtam. Momo írása is nagyszerű volt. Magával ragadóan fogalmazott, különleges stílussal. Syro pedig Syro :) remek történetet alkotott. Elgondolkodtató volt, rejtélyes és olvastatta magát. Még egyszer gratulálok nektek. A mellékelt kép díjként szolgál számotokra. A feladatokat a hét folyamán mellékelem az email címetekre, melynek megadását kérném ehhez a bejegyzéshez. Előre is köszönöm. További szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

Syro írta...

SZATTI!!!
Nagyon köszönöm, megtisztelsz
"Syro pedig Syro" Ez annyira jól esett, amióta elolvastam azóta vigyorgok, mint a vadalma , már biztos jó estém lesz :)
Még 1x köszönöm :)