2012. november 10., szombat

Élj a természetben! - Eredményhirdetés


Vendégírók

Syro - Egy ki őszi emlék
"Hangtalan a éj csupán a sápadt Hold zenél. Néma dallama tekereg a fák csupasz ágai között, mint a kísértő kígyó Éva meztelen teste előtt. A szél néha táncba hívja a Hold sugarait, hogy végül gúzsba kötve csodálja művészi vonalait. De nem játszik sokáig a természet árnyain, testvére űzi őt tova az éjnek fagyos szárnyain.Beköszönt a hajnal lassan, álmosan, s ébreszti az alvót, a mozdulatlant. Hamvas dér figyel az ágakon, a földet lepelként takaró avaron, s az itt-ott mohával benőtt dolomitokon."

Dorothy Large - Őszi szelek
"A tájat sűrű szürke ködtakaró borítja, mely eltakarja a halványan sütő napot,a vézna fákat és azt a sártól gazdag sírkövet, melyen az idők múlásával elhalványodtak a betűk és a számok. Fekete madarak sokaságával telt meg a szemem világa,ahogyan gyors
szárnycsapkodással menekültek a hideg elől. Alattam különböző színű kisebb-nagyobb levelek pihentek a nyirkos földön. Az szél halvány szellői belopták magukat a fák ágai közé, halk rezzenésre kényszerítve őket. A régi,koszos sírkövet mindenki elfeledte, itt hagyták magányosan ,hogy befedje a moha és a mocsok. Egyedül csak én látom, én fedeztem fel e sűrű köd takaró alatt,melyet az Ősz hozott magával."

Ebby Road története
"Lehet hogy a sírkőre nem is az embert érintő gondolatok vannak ráírva,hanem az önnön végzete. Halványan elmosolyodtam,s elhatároztam,hogy nem fogok évszázadokig a földben búsulni  Majd elszórakoztatom magam. Lesz miről elmélkedni. S talán,egyszer majd valahogy elmondhatom amit csak egy sírkő tudna elmesélni."

Különdíjas Halloween-történet
(Penna Galéria)

Emmy - Nem a szeretet ünnepe
"Amikor még csak kis kacs voltam, akkor még nagyon vártam, hogy végre egyszer belőlem is igaz Halloween-tök lehessen. Ám ahogy idősebb lettem, egyre több rémes történetet hallottam a testvéreimtől.Egyébként nem is gondolnátok, milyen jól szórakoznak a tökök, mikor senki sem figyeli őket. Na de most nem ezt akarom elmesélni, hanem azt, hogy hogyan lett belőlem töklámpás."

Különdíj
(Penna Galéria)

Jega - Fecsketörténet
"A visszarepülés már sokkal rövidebbnek tűnt, és nem fáradtunk ki olyan mérhetetlenül. Amikor végre ismerős tájat láttam magam alatt, lelassítottunk, és izgatottan kerestem a szülőházam, és amint megláttam, boldogan köröztem a ház felett, velem örült a társam, a kis fecskelányka. A gazdáim boldogan nézték örömünket, ők is ujjongtak jöttünknek. Bár egy kis szomorúság azért volt a szívemben, mert sem a szüleim, sem a testvéreim nem érkeztek meg. Elfoglaltuk a régi fészket, de egy kicsit ki kellett pofozni, megtépázta a szeles idő. Egy boldog nyár volt előttem, és még követte több is, mert a családommal minden tavasszal visszajöttem ehhez a házhoz, ahol ennyire szerettek minket."

Nagyon köszönöm a részvételeteket, munkátokat. Gyönyörű műveket alkottatok, mind vendégírók és különdíjasokként. Kérném, hogy a kellemetlenségek és a késések, elmaradások elkerülése végett, küldjetek az email címemre (pennatakezbe@gmail.com) egy levelet a nevetekkel, amellyel itt is szerepeltek, a blogon és küldöm számotokra a vendégírói feladatot. Kérhetném ide is, de van, hogy kimegy a fejemből, telnek a napok, lassan egy hét és nagyon rosszul érzem magam, amikor szóltok, nem érkezett feladat, én pedig a fejemre csapok, hogy hoppá. Sajnálom, mindig ezer dolgom van, aztán elsiklok részletek felett. Ezért kérném, hogy a címemre írjatok egy levelet, Dorothy és Ebby - Syro, a tiédet tudom :) - kérjétek a feladatot és küldöm! :)

3 megjegyzés:

Dorothy Large írta...

Szia Szatti! :)

Nagyon szépen köszönöm ,hogy vendégíró lehetek, nagyon örülök ! *-* Azonnal írok neked! : )

Névtelen írta...

Jujj, köszönöm. Látom nem nagyon tudtál hova besorolni, kaptam egy saját kategóriát. :D

Emmy

Szatti írta...

Téged is Különdíjasnak neveztelek ki, akárcsak Jegát, viszont a történeted igazán hátborzongatóan jó stílusra sikeredett, azért nem akartam csak a Különdíjas elnevezést használni :) a Halloweenra való tekintettel, a te történeted abban volt nagyszerű :)