2012. december 22., szombat

Legszebb karácsonyi idézet



Nos, szerintem nem is igazán kell hozzáfűznöm egyebet. A cím elmond mindent a különfeladatról, amit most adnék számotokra. Szokásos, apró írói időtöltés azoknak, akiknek van ötletük és idejük, pár percben alkotni, valami egyszerűen nagyszerűt. Pár mondatban fogalmazzátok meg, mit is jelent számotokra ez az ünnep, milyen gondolatokat, érzéseket vált ki belőletek, ha rá gondoltok. Akár többet is lehet írni, nem csak egyet, az elküldött idézeteket pedig kiteszem a facebook oldalunkra, hogy mindenki gyönyörködhessen bennük az elolvasásuknál :) Részvételeteket előre is köszönöm! Akik most találkoznának ezzel a feladattal, az idézetek elküldését ehhez a bejegyzéshez várom, komment formájában. Tétje nincs, csak is kedvtelés céljából adott az alkotás lehetősége! :) 

Egy kis karácsony előtti hangulatzene...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Szatti!

Én egy korábbi írásomból hoztam egy részletet idézet gyanánt. Csak egy mondat, de ez volt az első, ami eszembe jutott. (A történetet tavaly karácsonyra írtam anyukámnak :) )

,,Hát jó! Elmondom neked, mi a karácsony, elmondom a legjobb tudásom szerint. Azt már biztosan hallottad, hogy a karácsony a szeretet ünnepe. Ahhoz tehát, hogy ünnep legyen, kell valaki, akit nagyon szeretsz."

Emmy

Szatti írta...

Nagyon köszönöm az idézetet, szépséges és egyszerű. A facebook oldalunkra már ki is posztoltam! Puszi :)