2012. december 15., szombat

Ráhangolódás az ünnepekre - Eredményhirdetés


Hm hm... ez az utolsó eredményhirdetés az évben, mivel ha láttátok, a jelenlegi feladat határidejét egészen januárig írtam ki. Nagyszerű történeteteket alkottatok és nagyon köszönöm mindenki részvételét, aki pennát ragadva, írt a feladatra. Nagyszerűek voltatok mindannyian... de, mivel döntenem kell, elárulnám, ki is lett a jelenlegi vendégírónk, kinek az a tisztelet jár, hogy alkothat az oldalra.


Syro - Az havat angyal hozza?

"Hol volt, hol nem volt, zúgó patak mentén, s a köd lepte völgyeken is túl a Nemes Fenyves szomszédságában egy pici falú bújik meg, Trimanor, mely annyit tesz a Hármak Őrhelye. Már a mítoszok korában is itt volt eme falúcska, s a kifürkészhetetlen jövő is igényli a jelenlétét.
Történetem egy téli napon kezdődik nem sokkal a téli napforduló előtt. A hó még nem jött el, s a legkisebbek kérdésére, hogy miért nincs, a bölcs öreg Olren, ki népe nagy tudású tanítója, azt felelte: az angyalok még alszanak, de mikor majd felébrednek hosszú álmukból, s megrázzák szárnyaikat, akkor elered a hó és beborítja a tájat. A csöppeknek ez bőven elég magyarázat volt, de a nagyobbaknak, kik már ismerték a természet jó néhány rejtélyét, ez vajmi kevés vigasz jelentett."

ChristinDor - Hit

"Havas erdő mélyén csilingelő csengő hallatszódik.Talpam alatt a frissen hullott ropogó hó selyemtakaróként fedi be a tájat.
Körülöttem fagyöngyökkel díszített fenyőfák magasodnak az égig.
Lelkemet megérintve egyre csak hívogat.
Kíváncsi tekintetek követnek engem.
Lépteim nyomán feléledt a természet.
Szívemben melegség s szeretet társul, amint megpillantottam őt.
Egy angyal állt előttem, engem várt énekével.
Felém nyújtotta kezét s én elfogadtam.
Ekkor csillagszórók sziporkáztak fel körülöttünk.
Boldogság költözött eme vidékre s ennek én is a részese lehettem."

Szívből gratulálok mindkettőtöknek és köszönöm az alkotási részvételeteket. Remek történeteteket alkottatok és ezennel megadnám számotokra az alkotási lehetőséget, melynek feladatát, témáját mellékelném az email címeitekre, melyeknek elküldését kérném megadni ehhez a kommenthez. Syro, a tiédet tudom :)

Valamint még egyszer gratulálok azoknak, akik írtak a feladatra és remélem, a jelenlegi feladatra is érkeznek majd be ilyen kivételes művek!


1 megjegyzés:

ChristinDor írta...

Szia!
Most olvastam az eredményhirdetést. Köszönöm szépen, főleg így az ünnepek előtt igazi ajándék! Gratulálok Syronak is!!! Az e-mail címem: foldsarkany@freemail.hu
Még egyszer köszönöm!!! És előre is szép hetet kívánok mindenkinek!!!:)