2015. február 8., vasárnap

Penna évforduló!



Boldog születésnapot is írhatnék, de mégsem ezt teszem... inkább köszönetet mondok, hogy immár a blog négy éve lehet része az életemnek általatok, s négy éve teheti színesebbé a ti írói világotokat, mindennapjaitokat! Köszönöm nektek!
Őszintén, teljesen elfelejtettem a dolgot és nem is gondoltam rá, hogy blognak hamarosan évfordulója következik. Talán, múlt héten vagy az előző hónapban még eszembe is jutott, haloványan, de aztán el is felejtettem. Tegnap a google juttatta eszembe, amikor mail címet váltottam és mondom, még elalvás előtt megnézem, érkeztek-e könyvkérések. Erre a google logója váltott tortákra és gyertyákra. Mondom, nincs is még szülinapom! Aztán ránéztem a dátumra és mondom basszus... február 8-a van! Már nem akartam akkor bejegyzést írni, pedig elmúlt éjfél is, de most itt vagyok és néhány sorban írnék erről-arról!

Négy év... lassan egy fél évtized és furcsa belegondolni, hogy mennyi minden történt a kezdetek óta. S mennyi mindent szeretnék még, hogy történjen, ha minden kedvez ennek az elképzelésnek. Sokszor vagyok úgy bloggal, hogy nem elég. Még többet szeretnék hozzáadni, hogy még szebb és jobb és hasznosabb lehessen, viszont nem mindig van inspirációm hozzá, meg vigasztalom magam azzal a tudattal, hogy talán ez így elég, csak én vagyok néha túlságosan maximalista. Talán még a jót is elrontanám, így végül hagyom a dolgot és minden megy tovább.
A mostani változást viszont nagyon szerettem volna. Már napközben is sort kerítettem volna rá,  de nem is volt túlzottan időm, valamint gondoltam, hogyha este kezdek bele a karbantartásba, kevesebben látjátok a pillanatról pillanatra való történéseket. :) Meglepetésnek akartam. Érdekes amúgy, hogy azt hiszem, pont egy éve került sor a design cserére is és most akaratlanul is, ugyanígy a Penna évfordulóján döntöttem az átalakítás mellett. Tudat alatt, mégis csak tudtam a születésnapjáról. 

Az viszont, hogy minden lehetséges és elmondhatom, hogy négy éve létezik az oldal, a ti érdemetek. Persze, rajtam áll a döntés, meddig vezetem és elég lenne egy kattintás, hogy bezárjam... nem tervezem, nem kell megijedni. :) Pusztán, csak egy gondolat, hogy én szerkesztem és miattam van itt, de nekem sokkal fontosabb a miattam helyett, hogy értetek és nekem ez több erőt ad annál, minthogy bármikor is abbahagyjam az oldal szerkesztését. Köszönöm a rengeteg támogatást, kedvességet, bizalmat, amelyet nap mint nap kapok tőletek, akár személyesen, akár emailben és hihetetlenül hálás vagyok a aktivitásotokért, a feladatokon való részvételekért, a bejegyzésekhez írt hozzászólásokért! Fantasztikus csapat vagytok és jó érzés tudni, hogy bár többnyire ismeretlenek vagyunk egymás számára, mégis úgy tudunk fordulni a másikhoz, mint régi ismerősökhöz és szeretek itt lenni, közöttetek! S bízom benne, hogy ez még nagyon sokáig így marad! Továbbra is itt leszünk, Írók és Olvasók közösségeként, mely hónapról hónapra tovább bővül különleges és egyedi elképzeléssel rendelkező írókkal! :)

Szép napot Nektek!




Kedves Olvasók kedves üzenetei :) Mindenképp meg szerettem volna őket osztani veletek!

*Szia Szatti!
Igaz, nemrég óta zaklatlak a könyvkéréseimmel és biztos régebbi zaklatóid is vannak, de úgy érzem kötelességem ezen a jeles napon [;)] megköszönni a felém irányuló kedvességed, a sok önzetlen gesztust. Nem ismerlek, -sajnos- de valami okból kifolyólag úgy érzem, mintha valamiféle közeli ismerősöm lennél. Ismeretség hiányában is biztosan tudom, hogy rendkívüli ember vagy. Nagyon, nagyon köszönöm a munkád. Imádom az oldalad, az emaileid. És nagyon köszönöm még egyszer a fáradozásaidat.
Boldog évfordulót az oldalnak!:)❤
Köszönöm Szatti!
XKrisztiX


*Drága Szatti! Annyira örülök, hogy megismerhettem egy csodálatos lányt - téged - és a csodálatos oldalad. Csodálatos, hogy segítesz, ahogy csak tudsz, szórakoztatsz minket, soha sem hagyod, hogy unatkozzunk! Óriàsi szó, hogy négy éve működik az oldal, gratulálok! Boldog szülinapot Penna!

Kiiwi


Nincsenek megjegyzések: