2013. június 22., szombat

Horogra akadva! - Eredményhirdetés



Köszönöm minden résztvevő munkáját, kreativitását és idejét, amit rászánt a történet megalkotására! Gratulálok mindenkinek és bízom a következő feladat, hasonló sikerességében! :)



1. típus
Három kívánság




Vendégíró: Shirley L. - Kegyes hazugság

"Néha jobb egy kegyes hazugsággal élni, mint az igazsággal fájdalmat okozni. Néha pedig jobban fáj, mint az igazság"

"Gyorsan veszem a levegőt, a vér a fülemben dobol. Leülök a kipárnázott karosszékbe, Shay pedig a szék mögé áll és a támlájára teszi a kezét. Nem ér hozzám, mégis megnyugtat a tudat, hogy itt van, ha bármi hülyeséget csinálnék. Annyiszor lejátszottam ezt a napot a fejemben az éjszaka folyamán, de most mintha kiszállt volna a gondolataimból az a három dolog, amit mindenképpen észben akartam tartani.[...]"

2. típus
Akaratlanul

Vendégíró: NightlyGirl - Örvény
"Látom a sok embert, de a szemem előtt csak egy van; pont Ő, aki nincs most itt."

"Térdem egyszerre remeg kezemmel, ami a csokrot fogja, pár szirom már hullik is. A fátylat tartó csat szorosan fogja össze hajkoronámat, már-már kényelmetlenül, s én még szorosabban kapaszkodom apámba, akinek arca komorságot tükröz, de tudom, belül talán ő örül legjobban a mai napnak. Kétségbeesetten nézek körbe a székeken ülő idegeneken, hátha felfedezek egy ismerős arcot, de csak a sok műmosolyt látom, amik lassan egybefolynak körülöttem. Dadam-dübörgi szívem,s lépek egyet. Dadam. Már azok is felénk fordultak, akik eddig észre sem vettek, én pedig a pap mellett álló alakra pillantok, s közelebb lépek. Dadam.Ő felém fordul, mire tüdőm összeszűkül, ezzel tudtomra adva, hogy képtelen befogadni a nélkülözhetetlen oxigént. Bárcsak elfuthatnék. Utánafuthatnék. [...]"

Gratulálok mindkét vendégírónak! A mellékelt kép, díjként szolgál számotokra, melyet elhelyezhettek az oldalatokon! A képre kattintva, külön megnyitja azt és lementhető vagy Kép url másolással is elvihető! A munkátokért cserébe, vendégírói lehetőséggel lehettek gazdagabbak, melyet emailben mellékelnék számotokra. Ehhez kérném, hogy az adott bejegyzéshez küldjétek el komment formájában, vagy írjatok nekem a pennatakezbe@gmail.com címre és küldöm nektek! Még egyszer köszönöm a részvételt, mindenki nagyszerű volt és nagyon örülök, hogy olvashattam a műveiteket!
Jó alkotást és sok ihletet kívánok az új, jelenlegi feladathoz! :)

3 megjegyzés:

NightlyGirl írta...

Sziasztok!

Hű, nem is gondoltam volna, hogy ennyire tetszett, hihetetlenül örülök ennek.:)
Az e-mailem: girlnightly@gmail.com
Vszont egyet nem tudok; mit jelent ez a vendégírói lehetőség?

Puszi,
NG

Szatti írta...

Köszönöm a mailcímet! Küldtem üzenetet és elmondom részletesen :)

Shirley L. Cathwyn írta...

Köszönöm a helyezést,
és küldöm a mail címem, csak egy ideje
nem sikerült géphez jutnom. A késésért ne haragudj, sajnálom!
shirley.l.cathwyn@gmail.com