2013. július 20., szombat

Nézd minden oldalról - Eredményhirdetés


Sziasztok! Elnézést a kései eredményért... még csak most értem haza, hosszú napom volt, átszeltem az országot, az egész napom vonatozással telt, aztán a feladattal és az eredménnyel már elkészültem, de nem volt még időm feltenni a nap folyamán. Na de... íme :)

Vendégírók

Eszkimókiai
Alle Stich

Remek írások érkeztek a feladatra és örülök, hogy ennyien próbálkoztatok. Igyekszem majd a következőkben is ilyen érdekes, összetett típust hozni. Nehéz volt választanom, és csak többszöri elolvasással sikerült kiragadnom a két, számomra legjobbat, melyben leginkább kiéleződnek a karakterek különbözőségei és a történet részletes háttere, mely éreztetésre kerül a sorok által. Gratulálok Nektek, mindkét író művéhez, lenyűgözőre sikeredett! :)

A mellékelt kép a vendégírókat illeti, melyet elhelyezhettek az oldalatokon, díjként! :) Vendégíróként, kérnélek mindkettőtöket, hogy az email címeteket ehhez a bejegyzéshez küldjétek el, komment formájában vagy írjatok a pennatakezbe@gmail.com címemre, hogy mellékelhessem a feladatotokat. Előre is köszönöm!

1 megjegyzés:

Alle Stich írta...

Szia!

Nagyon szépen köszönöm a díjat. Nagyon örülök neki, hogy tetszett, amit írtam!! Nem gondoltam volna.
Az email címem: alystich@indamail.hu

Alle