2013. augusztus 17., szombat

Merj őszinte lenni! - Eredményhirdetés

1. Vallj szerelmet!

Dan Golden


Története: Mi lesz, ha


"[...] Mindaddig,míg az életembe egy villámlásszerű sorscsapás következett be,amikor egy szórakozóhelyen szokás szerint Zane,a barátom mögött ültem,iszogattam a sörömet,és Zane szerint csak bámultam a csajokat.Félig igaza is volt,ugyanis bámultam,de csak egy lányt.Aranyszínűnek tűnt a haja a diszkófényben,de mikor leült,látszott,hogy sötétbarna,szinte fekete,ahogy a szeme is,majdnem teljesen hófehér bőrrel,apró ráncokkal a szája körül,mikor mosolygott,de látszott rajta,hogy nem érzi jól magát.Egyedül van, és fél-gondoltam ilyenkor mindig magamban.Jó lenne neki egy barát,aki tartja a vállát. Valami nagy megrázkódtatáson mehetett keresztül. [...]

Összehúztam magamon a kabátomat,hideg szeptemberi szél fújt.Hófehér bőröm szinte világított a sötétben.Hajnali négy óra volt.Ma megint láttam őt.A szokásos helyén ült, keveset ivott,és rajtakaptam néha,hogy engem bámul.Ilyenkor mindig mosolyogtam, és elfordultam.Nem mertem a közelébe menni,féltem tőle.Mi van ha a reménykedő érzéseim újra elveszett utakon megy tovább,mint az elmúlt alkalmakkor is?Mi van,ha nem tudok normális lenni vele?Mi van,ha újra előjön a régi énem,és megutál, még mielőtt megismert volna..."


2. Légy bátor, merd elmondani!


Vendégíró - Dia Tanács



Története: Új év, új kezdet



"Január elseje. Csodálom, hogy egyáltalán fel tudtam ébredni, legszívesebben csak aludnék tovább, de nem hagynak a gondolataim nyugodni. Látom az arcát magam előtt, ahogy ragyog a szeme, amikor rám néz, mintha tűz lenne benne, ahogy minden viccemen szívből tud nevetni. Furcsa egy lány. [...]
Mosolyogj, csak mosolyogj, bármi történik, csak mosolyogj. Ne mutasd ki, ami legbelül van, mert azzal fájdalmat okozhatsz. [...] Mi is történt valójában? Nem nagyon értem. Valami ott belül véget ért. A világ színtelenné vált. Nem tudtam megszólalni, elfelejtettem mi az az élet. Csupán a verseim maradtak meg. Néha írtam egy levelet anyának, hogy tudja élek, csak nem a Földön. Messziről figyeltem tovább a szerelmemet, milyen jól érzi magát. És itt él bennem egy nap. Január elseje. Amikor egy hóban rajzolt szívben, összetörték a szívem."

Gratulálok mindkét vendégírónak! Nagyon tetszettek a műveitek, lenyűgöző történetek, remek írások! Egyediek és különlegesek, nem mindennapi módon tükrözték a két alapvető érzést vagy szituációt. A mellékelt kép díjként a tiétek, melyet elhelyezhettek az oldalatokon, s természetesen, nem maradhat el a vendégírói lehetőség sem, melyet emailben mellékelnék nektek. Ehhez kérném, hogy adjátok meg az elérhetőségeteket ehhez a bejegyzéshez, vagy írjatok a pennatakezbe@gmail.com címemre és küldöm a feladatot! Előre is köszönöm és még egyszer gratulálok! Valamint, a művek közül kiemelnék még egy remek írást, mely különdíjazott alkotásként, a Penna Galériába kerül!

A mellékelt kép (Pennát a kézbe - Vendégíró voltam), rákattintással lementhető!

Különdíj 
Tom Sawyer - Változatok egy szerelemre

"Kedves Naplóm!
Őszintén sajnálom, hogy olyan régen írhattam neked utoljára, de mostanában hihetetlen sebességgel gyorsultak fel a napjaim, és ha mindezt elmesélem neked, biztos vagyok benne, hogy egy cseppet sem fogsz rám haragudni és te is olyan boldog leszel, mint most én.
Pár hete történt, hogy először számoltam be neked Petiről, az új osztálytársamról, de akkor mindent másként gondoltam. Már az első pillantásától felhevültem és a szívverésem őrült tempót kezdett diktálni a mellkasomban, s tudtam, ezekben a másodpercekben ő is lát engem és hasonlóan érez, hiszen nem egyszer időztek rajtam átható szemei.[...]"


Nincsenek megjegyzések: