2013. november 23., szombat

Élettelen gondolatok - Eredményhirdetés

Vendégírónk

Barbi - Gondolom, így lehet... 



Gondolom így lehet... Kel fel a nap. Újra látok. Csodálatos érzés nézni, miként teríti be a teret nyújtózva, egyre melegedő arany sugaraival. Nem is gondolná, mennyi boldogságot tud adni az embereknek mindezzel. Mennyit számít, ha akárcsak egy másodpercre is kiszakadhatunk a mindennapos szürkeségből csupán azzal, ha arcunkat melegedni hagyjuk fényével. Gondolom így lehet. Még sosem éreztem. Megjelennek a korán futók a téren, minden nap ugyanabban az időpontban, ugyanazon a helyen. Csak futnak és futnak, észre sem véve sem egymást, sem a fát, amely változtatja levelei színét lehullás előtt, és csodálatos virágokkal ajándékoz meg minket tavasszal. Nem. Őket nem érdekli, fogadok, ha körül kéne írniuk a teret, fogalmuk se lenne, hogy van-e ott fa, és ha van mekkora és milyen színű pompában ragyognak éppen a levelei vagy a virágai és milyen csodálatos illatuk lehet. Gondolom így lehet. Még sosem éreztem. [...]

Gratulálok neked, Barbi! Remek történetet alkottál! Különleges volt, egyedi, fantáziadús, őszinte és nagyszerűen ragadtad meg az érzések és gondolatok néma, de annál kifejezőbb hangulatát! Köszönöm az élményt és örülök, hogy vendégíróként alkothatsz az oldalra! Ezzel kapcsolatosan, emailben mellékelném a feladatod, ami a vendégíróként téged illet! Kérném, hogy ehhez a bejegyzéshez, komment formájában vagy nekem írva a pennatakezbe@gmail.com címre, add meg az elérhetőséged! Előre is köszönöm!

Még egyszer gratulálok és természetesen, minden további írónak, aki alkotott és részt vett a feladaton! Remélem, hogy a következő, jelenlegi feladat is ilyen szép sikert fog elérni! :)

1 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon szépen köszönöm, igazán megtisztelő ez a cím, nem is gondoltam volna, hogy ennyire jól sikerült a történetem. Kissé most el is érzékenyültem, köszönöm ezt az élményt! :)
az e-mail címem: csakbarbii@gmail.com

Barbi