2013. november 9., szombat

Halloween-i hangulat - Eredményhirdetés

Vendégírók


Dorothy Large - Rém, aki titokban jött



Tudtam, hogy meg fog szívatni az öreg fószer, akitől a házat vettem. Ház? Miről beszélek? Ez egy valóságos kastély. Huszonkét éves fejjel miféle üzletet kötöttem, melynek már messziről átbaszás szaga van? Folytasd csak Adan, verd el az utolsó fillért is, amit a szüleidtől kaptál, miután kidobtak otthonról, mert otthagytad az egyetemet! S hogy miért vettem meg azt az eget karcoló kastélyt, a Thunder Bay-re hallgató városnak tituált porfészek szélén? Egyrészt, mert nevetségesen olcsónak találtam az árat, habár amint megpillantottam Mr. Zsírospofájú, akarom mondani Mr. Leader fülig érő vigyorát, tudhattam volna, hogy turpisság van a dologban, ami nem sokkal azután ki is derült, hogy csekket írtam a dagadtnak, az pedig rögtön el is szórta a pénzt.[...]


Betti - Az éj fordulatai


Már több mint húsz perce bent volt. Mégis mi történhet odabent? Idegességemben úgy öleltem a fatörzsét, mintha odaragadtam volna. Ugye, nem esett baja? Az ősi kastély teljesen elhagyatottnak tűnt, nem árulkodott semmi arról, hogy egy vámpírcsapat vette birtokába. A telihold derengő fénye úgy hatott a romokon, mintha valami természetfeletti köd lengné körül. Egyre jobban rám nehezült a hajnal lehelete, ezért még szorosabban bújtam a fához. Miért hagytam, hogy Jack megvalósítsa azt az őrült tervét, miszerint lepjük meg a vérszívókat, mielőtt szólnánk a vadászoknak? [...]

Gratulálok mindkettőtöknek! Eredeti, lebilincselő, izgalmas történetet alkottatok! Köszönöm az élményt, hogy olvashattalak titeket! A nektek járó vendégírói feladatot emailben mellékelném, így kérném, hogy ehhez a bejegyzéshez adjátok meg az elérhetőségeteket, vagy írjatok a pennatakezbe@gmail.com! Az elkészült vendégírói bejegyzéseket is, majd erre a címre várnám vissza!
A mellékelt kép a tiétek, melyet díjként elhelyezhettek az oldalatokon. Rákattintással lementhetitek.

Még egyszer gratulálok nektek és természetesen minden további írónak, aki írt a feladatra és pályázott a művével! Remek feladat volt, minden történet fantáziadús, kreatív és egyedi volt! Remélem, hogy a jelenlegi feladat is megihlet benneteket!

4 megjegyzés:

Dorothy Large írta...

Drága Szatti!

El sem hittem először, de nagyon örülök ennek, köszönöm szépen! :)
Címem: nagydorina22@freemail.hu
Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

Betti írta...

Szia Szatti!
Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hihetetlenül örülök neki. :)
A címem: dolhaine@citromail.hu

Betti írta...

A címe legyen a Az éj fordulatai
Köszönöm, hogy szóltál! :)

Szatti írta...

Köszönöm a mail címeket és Betti neked is a történet címét! Át is javítottam! A mai vagy holnapi nap folyamán küldöm a vendégírói feladatokat! :)