2013. december 14., szombat

Amikor minden megváltozhat - Eredményhirdetés

Vendégíróink

Csepanyi Fanni története -  A szerelem teljessé tesz

A hideg téli szél tiszteletére hajlongtak a faágak. A kegyetlen fagyos úr kíméletlenül tépte, szaggatta a behódolt vékony ágak sokaságát. Hópelyhek érkeztek az égi magaslatból, még ott a légben vad násztáncba kezdtek, majd szelinden összeolvadtak földön lévő társaikkal. Feldíszített utcák fényében úszó városok, emberek, vidám és felhőlten arcok suhantak el a szemem előtt. Ez a sok minden szinte egyetlen képpé mosódott össze bennem, de ez az összemosódott kép, ez a gyors és sürgő kavalkád csupán az érzékek világában teljesedett ki. Láttam, mégsem éreztem magaménak ezt a világot, csak egy-egy pillanatra. A külső szem kinézett az ablakon, míg a belső szem valahol egészen máshol járt.[...]

Spidey története - Elváltunk...(?)

Szemem sarkából észrevettem, hogy a vonat elindult és a következő pillanatban már ott álltam, az ajtajából félig lelógva. Éreztem, nem csak fizikailag. Beleértem az állomásba, szinte súroltam, mely egy kicsit még a jelenemet, de egyre inkább a múltamat jelentette. A vasszörny pedig gyorsulva, zakatolva húzott valami új, ismeretlen felé, amitől tartottam ugyan, de jövőmet, életem hátralévő részét jelenti majd. Ami, tekintve hogy nemrég töltöttem be tizennyolcadik életévemet, remélhetőleg nem kis idő. Emlékszem, ahogy visszanéztem a távolodó vonat ajtajából, láttam Katie elkerekedett, meglepett arcát, ami egy fél percen belül kissé fintorgó, tanácstalan mosolyba fordult. Intettem neki, s egy fokkal megkönnyebbültebben intett vissza. Nem tudtam, búcsúnk milyen hosszú időre szól majd és azt sem sejthettem, az ő fejében mi járhat.[...]


Különdíj

Lola T. és Syro
Alkotásuk a Penna Galériában olvasható!

Gratulálok mind a vendégíróknak és a különdíjas íróknak is! Kiemelkedő, egyedi, különleges és nagyszerű fogalmazással, stílussal megalkotott történeteket írtatok! Nagyon tetszettek és köszönöm a részvételeteket! Az eredmény értelmében, a vendégírók bejegyzést hozhatnak az oldalra, melynek témáját mint mindig, emailben mellékelem az elkövetkezendő napok folyamán. Ehhez kérném, Fanni és Spidey, hogy küldjétek el az elérhetőségeteket kommentben, ehhez a bejegyzéshez, vagy írjatok nekem a pennatakezbe@gmail.com címre! A mellékelt kép vendégírói díjként a tiétek, rákattintással lementhetitek és elhelyezhetitek az oldalatokon!
A különdíjasoknak szintén gratulálok! Munkájuk a Penna Galéria eddigi műveit színesíti és bővíti! Köszönöm mindenki részvételét és aktivitását, remélem, hogy a jelenlegi feladatra is szívesen alkottok majd!

2 megjegyzés:

Fanni Csepanyi írta...

csepanyifanni@freemail.hu


Spidey írta...

corgon@freemail.hu