2014. január 30., csütörtök

Tetszik gomb a blogbejegyzésekhez


Már sokszor érkezett ezzel kapcsolatosa kérdés, és most egy kedves blogtársam levele után gondoltam, nemcsak vele, hanem veletek is megosztom, miképpen is helyezhettek el facebook-os tetszik gombot a blogotokon a bejegyzések után. Nem akartam ide végig írni, leírásszerűen, mert előttem úgy is megtették mások, másolni meg nem szeretném úgy, hogy nem az én szavaim, így az oldalak elérhetőségét adnám meg. A hangsúly minden ajánlott bejegyzésnél azon van, hogy az oldal HTML-kód szerkesztésénél kell bemásolni egy olyan kódsort, mely a bejegyzéseink alá egy Tetszik gombot helyez el. Próbáltam visszakeresni a saját HTML-kódomnál, hogy én milyen szöveget használhattam anno, amikor megcsináltam, de sajnos nem találtam, így mások által kerestem tanácsokat és ötleteket ennek a megvalósítására. Remélem, találtok olyan részletes és érthető leírást, amely alapján ez kivitelezhető. 
Lehet, hogy az ajánlott oldalak leírásai között vannak átfedések, viszont így átláthatjátok a témát és lehet, hogy megoldást találtok a problémátokra, amely lehet csak egy lépésen múlik, amit eddig kihagytatok.

Ajánlott linkek


Esetleg, aki még többet tud a témáról, jártasabb benne és tudná segíteni a többieket hasznos információkkal, várom a hozzászólásaikat kommentben! Ha tudtok ajánlani oldalt is, ami segíthet, írjátok meg és hozzáírom az eddigi ajánlott link listához! Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: