2014. február 15., szombat

Egy szó, ezer történet - Eredményhirdetés

Vendégírók

Trauzál Andrea - A fűzfa

"A fűz csendesen nézte a szellőt, ahogyan merészen szelte a levegőt, hogy csak néha álljon meg egy-egy fűszálnál, hogy csókjával megtisztelje, aztán ússzon tovább a mező felett. Vadvirágok, búzakalász, pillangó, madár… mind táncpartnerei lehettek pár percre. Legjobban azonban az ő ágai örültek, mikor a langyos szellő keringőzni hívta. Szerelmük tiszta volt, őszinte, és az idők kezdete óta tartott, noha a fűz tudta, hogy a szél kiváltságosabb helyzetben van nála: odamegy és akkor, amikor csak akar, nincs helyhez kötve, mint ő maga. Napról napra keserédesebben nézte végig, ahogyan kedvese kacérkodik a nefelejccsel és a kukoricával, vagy ahogyan együtt úszik a sárgarigókkal. Tudta jól, nem láncolhatja magához örökre, mégis, ilyenkor hatalmas szíve elvesztette egy darabját."

Jozefin - A bukás

"A Szent Klára általános iskolába jártam háromszáz gyerekkel együtt, akiktől minden nap áthallatszott a zsivaj a kerítésen túl lévő piacra. Vézna testalkatú fiatalember voltam, és két testnevelés óra, annyi se volt egy héten, ha Börzsöly tanár úr ép olyan kedvében volt. Mert a focizást én sose neveztem testmozgásnak. - Tanár úrnak tisztelettel jelentem, az osztály létszáma tizennyolc, hiányzik Jakab, Mészáros Jakab...tanár úr - hebegte Géza - az osztály testnevelés órára kész. - Börzsöly tanár úr piszmogott egyet, mindig úgy, mint akinek folyik az orra. 
Gubbaszthatok a kőasztalon. Merthogy én voltam az egyetlen fiú, aki nem szerette azt a bőrgombócot rugdosni. Sajnáltam érte. Folyton olyan érzésem volt, mintha más fejét rugdosnám. Aznap kedvem sem volt, még nézni sem őket, csak tépkedtem a fűzfalevelet, és csavargattam a kezemben, amíg az ujjaim zöldek nem lettek."

Gratulálok mindkettőtöknek! Remek történetet alkottatok! Különleges volt, egyedi hangvétel és stílus, mindkettő kiemelkedően nagyszerű volt, akárcsak a többi alkotás, mégis ezt a kettőt éreztem a legkifejezőbbnek. Ezennel a tiétek a vendégírói lehetőség, melyet emailben mellékelnék nektek! Ehhez kérném, hogy küldjétek el az elérhetőségeteket a jelenlegi bejegyzéshez kommentben vagy írjatok nekem a pennatakezbe@gmail.com címre és küldöm a vendégírói témákat! :) (A mellékelt kép lementhető, ha rákattintotok és kitehetitek az oldalatokon!) Köszönöm a részvételeteket, s természetesen mindenki írását és munkáját, mely beérkezett az utóbbi három hét alatt, és remélem, hogy az Érzelmekre hangolva című legújabb feladatra is szívesen írtok majd!

2 megjegyzés:

Mayer Emma Laura írta...

Nagyon szépen köszönöm! :)
Gratulálok Jozefinnek is. :D

Jozefin írta...

Hű. Ez feldobta a napom :) Köszönöm. És gratulálok Emmának is!