2014. március 1., szombat

Érzelmekre hangolva - Eredményhirdetés


Vendégíró
Thayet - Mindigtől a soháig

[...]Kettő…
Gyakran elgondolkoztam ezen a titkon. Szerettem azt hinni, hogy Casper olyan számomra, akár egy nyitott könyv. Mert amikor kettesben voltunk, és nevettünk valamin, vagy ha komoly témákról beszéltünk, abban nem akadtak titkok. De szinte semmit sem tudtam a szüleiről, azon kívül, hogy messze élnek. Nem tudtam, miért lett ápoló. Nem tudtam, mióta visel szemüveget. Volt-e már barátnője. Huszonegy éves, biztosan…
Három…
Néha elképzeltem, hogy én vagyok a barátnője, nem mintha ez nem lett volna lehetetlen. Mégis… ilyenkor szinte éreztem, hogy a keze nem csak a homlokomon simít végig, hogy az ujjai elkalandoznak, hogy az ágy besüpped alatta, ahogy mellém fekszik.
Négy…
Soha nem kínoztam magam azzal, hogy azt higgyem, ez valamikor is valóra válhat. Talán érzett valamit irántam, talán a gyengédség több volt, mint kötelesség és tapintat. Talán az óvatosság elfojtott vágyakat takart, talán a titok én magam voltam, mindez akkor sem számított. Én és ő − soha.[...]

Különdíjas
Jozefin - Megrajzollak magamnak

Ha csak vonal lennék a papíron,
valami ügyes kezű rajzolta,
ember alakú férfi, ki lángokban lépked,
táncolnék veled egy elképzelt zenére.

Fognám a kezedet, s rögvest elszállna
bánatom, árnyékaim tisztulnának,
vonásokból teremnél mellettem,
hosszú hajad csíkonként lebegne,
ahogy a radírszallagokat lefújom,
mert nem akarnálak tökéletesre,
inkább magamat javítanám hozzád.

Aztán történne valami, megperdítenélek,
megijedsz tőlem, átfutsz a papír sarkába,
én erre megnyújtom karom, utánad kapok.
Hol feltűnsz, hol elbújsz, játszol velem,
mint egy tavi tündér, a rózsák között.[...]

Gratulálok Thayet a munkádhoz! Egyszerű, kifejező, gondolatokban és érzelmekben gazdag, nagyszerű alkotás! Ezennel a vendégírói lehetőség a tiéd, melyet mellékelnék neked emailben. Ehhez kérném, hogy az adott bejegyzéshez küldd el az elérhetőségedet, vagy írj a pennatakezbe@gmail.com címre! Előre is köszönöm, s a mellékelt kép díjként a tiéd! Rákattintással lementheted! Valamint gratulálok Jozefin-nek is a gyönyörű vershez, melyet Különdíjjal jutalmaztam! Ennek értelmében, bekerül a Penna Galéria kiemelt művei közé!
S természetesen, külön gratulálok Odette történetéhez is tekintve, hogy most elég szűk körben alkottatok! Köszönöm mindhármótok aktivitását és kreativitását! :)

Nincsenek megjegyzések: