2014. május 19., hétfő

Különleges hátterek sablonkészítéshez

Sablonokhoz alkalmas hátterekből sosem elég! Ez igaz lehet, ha új blog szerkesztésébe kezdünk, de akkor is, ha a meglévő blogunk sablonját már unalmasnak tartjuk és újítani szeretnénk. Ehhez gyűjtöttem néhány különlegesen szép háttérképet, amely beállítható a Tervezésen belül a Személyre szabás menüpontban!

Rákattintva lementhetők és nyugodtan elvihetők a képek! Remélem, minden link működik és sikerül lementenetek! Ha mégsem működne (tekintve az oldal másolásgátló tulajdonságát) és valamilyen probléma lépne fel, kérlek jelezzétek és korrigálom!

A képekhez tartozó forrásokat feltüntettem a bejegyzés alján! Igyekszem majd időközönként bővíteni a bejegyzést további hátterekkel, s ha ilyenre kerülne sor, megjelentetem majd mind itt és mind a Penna facebook oldalán a bejegyzést, hogy értesülhessetek a frissítésről!

1.

2.

3.

4.


5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

Segítség a mentéshez

A választott, tetszőleges képre kattintva egy új oldalra navigál benneteket az adott link, ahol ténylegesen lementhetitek a háttérképet. Itt a "jobb klikk és mentés" megoldás helyett az alábbi módon lehetséges ennek a kivitelezése:


Források:

12 megjegyzés:

Izabell Url írta...

Kedves Szatti!

Húh, egyszerűen lenyűgöztél ezzel a bejegyzéssel! Gyönyörűek a hátterek! Remélem nem haragszol meg, ha egyet-kettőt elviszek! Csak saját célra, és az oldalamon elvihető forrásként nem lesz fent azt megígérhetem!
Emellett nagyon tetszik a blogod, lenyűgözöl! Egy nap szeretnék én is ilyen profi blogger lenni! Kívánok neked további sok szerencsét!

Üdv.: Url Izabell!

Syro írta...

Szió!
Nagyon jók a sablonok, mindegyik tetszik, de sajna egyik sem passzol a blogom profiljához :( Elárulod honnan vannak,hátha ott találok valami olyat ami jólesz :)
Puszi Syro

Lexen írta...

Csak úgy lenyúlhatók? :) (Mondjuk megjelölve az oldalad.)

Szatti írta...

Kedves Iza!

Nyugodtan vidd el, amelyik tetszik. Ezek nem saját képek és ahogyan az a bejegyzés alján is látható, feltüntettem a forrásokat, ahol én is találtam a képeket. Ezeken az oldalakon nézelődve, további háttereket találhattok!
Köszönöm a kedves szavakat! Minden jót kívánok neked a blogolásban! :)

Szatti írta...

Feltüntettem a forrást a bejegyzés alján. Ott hátha találsz olyat, amely megfelelőbb lenne :)

Szatti írta...

Nyugodtan :) Amelyik tetszik, vigyétek. Közös használatra osztottam meg és azon célból, hogy használjátok, ha tetszik nektek és alkalmas az oldalatokhoz!
Ahol a képeket találtam, a bejegyzés alján te is megtalálod az oldalak elérhetőségét! Érdemes benézni további képekért, én csak néhányat mentettem le!

Lexen írta...

Én vagyok béna? nme sikerül lementeni. Egyébként köszi.

Szatti írta...

Biztosan működik, mert Iza (kommentelt a bejegyzéshez) már be is állította háttérnek a saját oldalán. Segítségként megosztottam a bejegyzés alján egy képet, amely mutatja a mentés lehetőségét. :) Igyekeztem minden egyes képhez működőképes linket adni, úgyhogy ha nem alapjába véve hibás a kép linkje, és rákattintva új oldalra navigál, akkor ott a háttér jobb sarkában találhatod a mentés gombot, ahogyan a beillesztett kép is mutatja!

Reni írta...

Szia Szatti!

Gyönyörűek ezek a sablonok. Köszönjük, hogy megosztottad velünk. Hármat elvittem, mert nagyon megtetszettek. Köszönöm szépen! :)

Szatti írta...

Örülök, hogy tetszenek és nyugodtan vidd el, amelyiket szeretnéd :) Használjátok!

Bryan Sz. Ignotus írta...

Végig is nézem őket, hátha megtetszik az egyik. Amúgy ami még jól feltudja dobni a blogot, egy jó fejléc. Csak egy kis képszerkesztő tudás kell hozzá. Esetleg ezzel kapcsolatosan a segítségemet is felmerem ajánlani, ha valaki ilyen gonddal küzd. :)

Zsuzsi írta...

Kedves Szatti! Nagyon szépek a hátterek, a 8-ikat elvittem. :) Kellemes estét!