2014. július 22., kedd

Chatbox - Kép alkalmazása


Gondoltam, egy bejegyzésben könnyebb lesz elmagyarázni, na meg képpel szemléltetni. Nem nehéz és könnyen megoldható, csak a chatboxon belül kell néhány kattintást végezni és akkor lehetséges úgy írni az üzenőfalra, hogy a név mellett kép is megjelenjen. Másoltam ennek megfelelően egy képet, ami mutatja, nálam mik vannak kipipálva a listán. 


(rákattintással nagyobb méretben is látható)

Ha e szerint átállítod a Posting Options menüben a lehetőségeket, (Apple Wien kérdésére válaszolva, de persze mindenkinek szól a dolog, akinek hasznos), akkor már csak annyi a teendőd, hogy válassz egy képet, ami tetszik vagy amit a nevednél szeretnél megjeleníteni és az üzenőfalon az URL cím helyére annak a képnek a linkjét másold. Érdemes nem nagy képet választani, nem sok részlettel, inkább kisebbet és egyszerűbbet, hiszen maga a kép is eléggé apró méretben jelenik meg a chatablakban.


Remélem, így működni fog! :) Legalább is, én mást nem állítottam át és a penna chatbox oldalát fotóztam le, annak a beállításait!

Nincsenek megjegyzések: