2014. szeptember 27., szombat

Minden kezdet nehéz - Eredményhirdetés


Kedves Olvasók!


Ismét véget ért egy feladat, amely sajnálatomra, az előzőekhez képest kevésbé volt eredményes... ezt viszont nem a minőségre, inkább mennyiségre értem, tekintve a beérkezett (csak) két művet. Mindez persze érthető, tekintve a szeptemberi hajtást, az iskolában kezdődő újabb évet, a munkahelyi elvárosokat, a családban való helytállást, stb... én meg éppen belecsúszok egy betegségbe  (vagy már belecsúsztam, tekintve a jelenlegi reggelt, s hogy ezt a bejegyzést tegnap írtam, amikor még úgy ahogy el is voltam...) és örülök, ha nincs lázam vagy hogy képes vagyok beszélni, szóval... ez egy ilyen helyzet és majd túllendülünk rajta, na meg azt is számításba kell venni, hogy ez a feladattípus, talán nem felelt meg annyira a többség ízlésének. Remélem, hogy azért a következőnél többen próbálkoztok majd :)
Ennek tükrében, hogy csak két pályázó volt és első alkalommal a Pennát a kézbe működése során, kivételesen nem hirdetek Vendégírót az oldalon! Hasonló esetben, legalább is magamból kiindulva én úgy érezném, hogy tekintve a két nevezőt, csak azért kapnám akár Bolonde, akár Haydée helyében a vendégírói lehetőséget, mert csak ők vettek részt a feladaton. Más helyzetben talán ugyanúgy kitüntettem volna a művüket, ha többen is alkottak volna, de így nem akarom azt éreztetni, hogy csak emiatt lennének vendégírók. Nem érzem fairnek... így a művüket, avagy hozzátok szólva a műveiteket a Penna Galériában helyeztem el, mint kitüntetett írásokat és nagyon-nagyon köszönöm, hogy alkottatok a feladatra! :)


Nincsenek megjegyzések: