2015. február 2., hétfő

Viki élménybeszámolója, avagy a véletlen-nemvéletlen találkozás


Halihó mindenkinek! Viki vagyok és egyszerűen nem bírtam magammal és muszáj volt szavakba foglalnom a tegnap történteket, amikor is találkoztam Szattival és ez az egyik legnagyszerűbb dolgok egyike, ami történhetett velem! :) Elküldtem neki emailben az írásom és kértem, hogy tegye fel a pennára, ha gondolja. Szerettem volna veletek megosztani és mondta, hogy ő örömmel felteszi.

Gyakran járok könyves találkozókra, dedikálásokra és szeretek részt venni ebben a könyves életben, annak a pezsgésében, találkozni magyar írókkal és tudom, hogy rajtuk kívül rengeteg olyan író van még, aki blogol, csak nincsenek a könyvei a könyvesboltok kirakataiban. Nagyon sok írót tudnék ott elképzelni, de persze nem mindenki adja erre a fejét vagy nem is ebben a témában alkot. Ilyen nekem Szatti is, aki számomra egy briliáns, remekül fogalmazó író, aki magának és nekünk alkot, itt a blogvilágban és bár nincsenek kiadott könyvei, nekem ugyanolyan értékes az írói munkássága és nagyon felnézek rá!! Imádom a novelláit, a verseit, mert egyediek és őszinték és gyönyörűen fogalmazza meg az érzéseket. Néhányszor beszélgettünk már emailben és tisztelem a hozzáállását, ahogyan velem is és szerintem mindenkivel az oldalon nagyon kedvesen bánik és tényleg segítően fordul felénk. A mostani Penna Könyvtárért örök hálám üldözze! Annyi könyvet kértem már tőle, hogy sokszor már én szégyenkezem, hogy már megint kérnem kell, de ő mindig olyan kedvesen ír és köszönöm! És tegnap, drága blogosok itt a pennán... szerencsém volt találkozni Szattival és együtt vonatozni vele! Annyira hihetetlen volt!!! Még most sem hiszem el! :)

Én Pestre utaztam haza. Egy barátnőmnél töltöttem a hétvégét és Szattival egymás mellé szólt a jegyünk. Vagyis egymással szemben ültünk és azonnal felismertem, de azt sem tudtam, mit mondjak. Lehet, nem is ő, csak hasonlít és nem mertem megszólítani. Olyan ciki volt és mondom tiszta hülye vagyok. Megkérdezzem, hogy tényleg Szatti vagy mégsem és akkor túleshetek a dolgon, de sokáig gondolkodtam, mit csináljak. Jött az ellenőr is és elkérte a jegyeinket, aztán elkezdett olvasni az ebookján és mondom egye fene, megkérdezem. Először én mutatkoztam be és szerintem egész életem legkacifántosabb mondatát sikerült megfogalmaznom, de a lényege annyi volt, hogy Venczel Viki vagyok és ugye, te Szatti vagy? Hát emaileztünk és imádom a Pennát és bocsi, hogy így ismeretlenül leszólítalak, de megismertelek arcról és remélem, tényleg te vagy és nem nézel hülyének. Szatti csak nézett és mosolygott és mondta, hogy tényleg ő és olyan kedves volt!! Bemutatkozott a teljes nevén, de én már úgy megszoktam Szattinak, hogy ezt használnám itt is. Egy órát utaztunk együtt, mert mondta, hogy ő majd Miskolcon leszáll, most megy vissza a vizsgaidőszakról az egyetemre, de nekem az az egy óra mindennel felért. 
Először persze próbáltam túllépni a zavaromon, de annyira közvetlen volt velem, hogy szerencsére ezen hamar sikerült túllépnem. Elkezdtünk suliról beszélgetni, hogy ő milyen szakon van, nekem meg ugye ez az utolsó évem a gimiben, úgyhogy szó esett az érettségiről, amitől eléggé parázok, de mindenki túl esik rajta, nem igaz? Aztán csevegtünk könyvekről, filmekről... hamarosan jön a Szürke ötven árnyalata film, amit ő is vár már, bár abban megegyeztünk, hogy egy erőteljesen erotikus könyvet nem lehet majd úgy visszaadni, mint amilyen a könyv, de azért várjuk és szó volt a pennáról is. Ő egyáltalán nem volt zavarban a találkozástól és mesélt mindenféléről, hogy hogyan szokta szerkeszteni a blogot, a gyakorlati feladatokról is kérdeztem, mert én még csak néhányszor alkottam, de azok is olyan semmilyenek voltak és nem voltam még vendégíró, de biztatott, hogy ne adjam fel és mondott néhány dolgot, mire érdemes figyelni az ilyen szösszeneteknél, hogy tartalmas és mégis részletes legyen a rövid terjedelem ellenére is. Aztán persze főleg könyvekről dumáltunk, ki mit olvasott és komolyan, olyan volt mint egy lexikon, aki ezt is olvasta és azt is olvasta! Lehet, én is beszerzek egy ebookot, mert olyan jókat mesélt róla, hogy mennyire hasznos, hogy nekem is muszáj egyet vennem :) 

Szuper volt és Szatti, nagyon szépen köszönöm az utat!! Még utána is, hogy leszálltál, én csak mosolyogtam meg mosolyogtam és jó érzés volt megismerni! Sose örültem még ennyire idegennek, aki mellett ülhettem! :) Persze, nem voltál idegen, de érted és értitek! Mégis olyan jól el tudtunk beszélgetni, hogy nem is gondoltam volna. Aki pedig találkozna vele és nem merné megszólítani, ne legyen olyan kis nyuszi, mint én! :) Ő tényleg egy kedves, mosolygós, vidám, okos személyiség és bár több ilyen ember lenne! 

Pusszancs, Viki :)


Kedves Penna Olvasók és drága Viki!
Nem is tudtam volna nemet mondani Viki kérésére, amikor emailben elküldte az írását és megkérdezte, hogy megjelentetném-e az oldalon? Nem gondoltam volna, hogy minderről bejegyzést ír majd, de eszméletlenül jól esett és köszönöm Neked az együtt utazást! Viki egy tüneményes és kedves lány, végig mosolygott és lehet, hogy ő zavarban volt, de én is, csak legfeljebb jól lepleztem! Viszont nekem, ugyanakkora meglepetés volt ez a dolog, mint neki és nagyon örülök, hogy végül nem a későbbi vonatot választottam. Nincsenek véletlenek, ahogy mondani szokták és én hiszek is ebben! Ugye nagyon sok olvasót, írót ismerek így a  Penna által és nehéz néha különbséget tennem a nevek között, de jó érzés volt, hogy emlékeztem rá, miután említette az email címében használt becenevét. Akkor már beugrott, hogy tééényleg! Ismerlek és emlékszem Rád! 
Nagyon köszönöm a délutánt, a tartalmas eszmecserét és remélem, másokkal is lesz majd alkalmam néha-néha összefutni és kellemesen elbeszélgetni! Jók ezek a találkozások... amikor nem is számítunk rá, ellenben amikor megtörténik, annyi a mondanivaló és mintha mindig is ismertük volna egymást. Kivételes élménynek számítanak az életben!

Köszönöm Viki és örülök, hogy megismerhettelek! :)

3 megjegyzés:

VenVik írta...

Drága Szatti!

Köszönöm, hogy feltetted és még egyszer nagyon nagyon köszönöm a tegnapot! Minden jót neked és azt hiszem, megint küldtem egy adagnyi könyvrendelést emailben :P :D

Pusszancs!!

Brukú Szürke írta...

VenVik, most irigyellek kicsit. :D

VenVik írta...

Elhiszem, kedves Brukú :D :P remek délután volt! :)