2015. április 10., péntek

Drága Olvasók!


Köszönöm a türelmeteket és a megértéseteket, melynek emailben is gyakran hangot adtok, valamint itt az oldalon, kommentek formájában, miszerint még mindig a nyakamon a vizsgaidőszak és ennek tekintetében, sajnos nem tudok olyannyira aktív lenni, mint szeretném. Viszont... a szakdolgozatot sikeresen a hátam mögött tudhatom, tegnap befejeztem és végre csak a portfólió írásával foglalkozhatok! Ha minden jól megy, a héten befejezem és visszatérek! :)

Addig is hálás vagyok az emailekért, az elküldött könyvekért, melyek nagy hasznára lesznek sokaknak, akik már régóta keresték és köszönöm a hozzászólásokat, véleményeket, s nem utolsósorban a jelenlegi feladatra elküldött művet! :) Remélem, minél többen alkottok még az elkövetkezendő napokban!

Képként egy saját fotót osztanék meg, amelyet ma készítettem egy séta alatt, amikor egyik barátnőmmel a parkban jártunk! :)

Szép estét nektek és hétvégén jelentkezem!

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Gratulálok a szakdolgozatodhoz.
A kép nagyon tetszik. :) Milyen típusú géppel készült?

Szatti írta...

Köszönöm! :) Telefonnal csináltam. Samsung Note 4