2015. április 25., szombat

Ha igaz volna... - Eredményhirdetés

Vendégírók

Saver - Simogató szellő

[...]- Tudtad, hogy ezt a fát városban Bűvős Csresznyefának hívják? - kíváncsian néztem rá. Egyáltalán nem hallottam még erről, annak ellenére, hogy 3 éves korom óta itt vagyok otthon - Állítólag, ha két ember, akik szeretik egymást, de valamiért nem találnak egymára, talán a kételeyik miatt, akkor a cseresznyefa megajándékozza őket valamivel. Egy csodával, ami miatt egymásra találnak. Valamivel, ami eloszlatja a kételyeket. Tisztára festi a szíveket, hogy akik alatta vannak, azoknak a szívükben csak is tisztaság, és őszinteség lakozzon. Akik csókoloznak alatta, a legenda szerint, sosem vállnak el egymástól. A lelkük mindig össze lett kötve egy láthatatlan madszaggal. - lágyan, és vissza fogottan mosolygott, miközben a nap megvilágitotta az arcát, a tökéletesen pontos vonásait. Nem értettem, miért pont engem választott, de örültem hogy itt van velem. Hogy velem van. S más nem érdekelt. 
Valahol, a lelkem mélyén, éreztem, a cseresznyefa erejét, elhittem a beteges gyerekmesét, és mikor hosszú percek után Luke felállt, hogy elinduljunk, oda suttogtam a fának hogy: 
- Köszönöm! - rámosolyogtam, ő pedig éreztem, hogy vissza mosolyog rám, miközben egy szirma, épp akkor, a hajamba hullott.


Tanács Dia - A sellő


Egy vágyódó szív ül a kikötőtől távol,
Egy veszedelmes út, óvó falujától.
Naphosszat csak ül, őt bámulja a tenger
Szívébe a vággyal, hogyan legyen ember.

Nézi magányosan egy sziklára ülve,
Miért vízbe született, és miért nem földre.
Figyeli a lábakat, ki jön, ki távozik,
A határon hol két világ találkozik.

Szerető otthona ott fekszik a mélyben,
Simítja a napfény a tenger fenéken.
Nyüzsög az élettől, s nem ketyeg az óra,
Mégis a vágy lett jeges takarója.[...]

Vendégírói elismerés


Kedves Saver és Dia! A kép titeket, mint vendégírókat illet, amelyet elhelyezhettek az oldalatokon, ha rendelkeztek vele, továbbá emailben mellékelném számotokra a Vendégírói feladatot, amihez kérném, hogy vagy ehhez a bejegyzéshez, kommentben adjátok meg az elérhetőségeteket vagy írjatok nekem a pennatakezbe@gmail.com címre! Előre is köszönöm!

Mindenkinek őszinte szívből gratulálok, Vendégíróknak és a további résztvevőknek egyaránt! Nagyszerűek voltatok és köszönöm a sok-sok értékes alkotást! Jó munkát és sok ihletet kívánok a legújabb kihíváshoz!

1 megjegyzés:

Saver írta...

Nekem ugyan az ami volt ^^ cross.yuuky10@gmail.com :) És köszönöm szépen az elismerést ismételten :)