2015. július 26., vasárnap

Egy kis vérfrissítés



Drága Penna-Olvasók!


Bár én is élvezem a nyarat és javarészt pihenéssel töltöm az időmet, történt egy-két változás az oldalon, amelyre már régebben is felhívtam a figyelmet, hogy bizonyos dolgokon módosítok majd. Ezek inkább blogszerkesztésbeli apróságok és talán, számotokra észrevétlen, kevésbé szembetűnő különbségek, de szerintem lényegesek a blog esztétikusságának szempontjából. A Tartalom és a Gyakorlati feladatok menüpont is megváltozott kissé, de persze az alapfelépítést továbbra is megtartottam. Mindössze annyi történt, hogy témák szerint kategorizáltam a bejegyzéseket és a feladatokat is. Továbbá a napokban szeretnék minden bejegyzésen végig menni, javítani az elírásokat, helyesírási hibákat, korrigálni a hibássá vagy elérhetetlenné vált képeket, valamint felmérni a bejegyzéseket, mint témákat, hogy mikre lehetne esetleg újfent vagy ismételten kitérni az írás kapcsán.

Szívesen látok minden hozzászólást és véleményt, amellyel kapcsolatban elégedettek vagytok vagy amivel esetleg nem vagytok kibékülve és akkor azon igyekszem változtatni. Továbbá megírhatjátok, hogy van-e olyan téma vagy kérdés, amelyről szívesen olvasnátok bejegyzést! :)


Előre is köszönöm a hozzászólásokat! Szép hetet nektek és ihletben gazdag írást!

2 megjegyzés:

Kitti írta...

Nekem nagyon tetszik az új Tartalom. Szép lett és teljesen átlátható! A Gyakorlati feladatok rész is tök jó lett! Csak így tovább Szatti!

Kitti voltam :)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik ez az újítás, jó ötlet volt. Az elmúlt időben sajnos elég nagy gondot okozott bizonyos cikkek megtalálása, de így már a puszta böngészgetés is sokkal könnyebb lett :)