2015. október 3., szombat

Egy kérdés hozzátok!



Aki régóta tagja az oldalnak és követi az eseményeket, annak nem lehet ismeretlen a gyakorlati feladat fogalma. Ezzel kapcsolatban szeretnék egy kérdést intézni hozzátok. Mint tudjátok, minden feladatra kommentben várom a történeteket, munkákat, viszont nem egyszer érkezett már panasz, hogy nem tudta az illető elküldeni a művét, mert nem igazán boldogul a blogspot felületével vagy hiába elküldte, én mégsem kaptam meg. Nem szeretném, hogy bárki is technikai okok miatt lemaradjon erről a lehetőségről, ha tényleg szeretné elküldeni a munkáját.

Így a kérdésem a következő lenne: létrehoztam egy új email címet, amely kimondottan a Pennát a kézbe oldal elérhetősége lenne. Ezt jelölném meg elsődlegesként elérhetőségként arra az esetre is, ha személyes kérdéssel fordulnátok hozzám,vagy elküldenétek valamelyik írásotokat véleményezésre. Tehát minden írással és bloggal kapcsolatos kérdést erre az új email címre várnék, amely a következő:

A szandrapotter0308@gmail.com címemet ismerhetitek, ott tudtátok eddig privátban is felvenni velem a kapcsolatot, de úgy gondoltam, hogy érdemes lenne különválasztanom a Pennától, hiszen nekem ez az elsődleges, magánjellegű emailem. Ezentúl, erre az új emailre csak a blogos dolgok érkeznének be tőletek, s nem keveredne a személyes dolgaimmal, munkahelyi levelekkel.

S hogy mi köze mindennek a gyakorlati feladatokhoz?

Kérdezném, hogy a gyakorlati feladatokra benyújtott írásokat is szeretnétek-e inkább emailben elküldeni, komment helyett? Jobb megoldás lenne, vagy maradjunk a kommentes változatnál?
Ha elegendő vélemény érkezik be amellett érvelve, hogy örülnétek az emailes megoldásnak és inkább oda küldenétek el az írásotokat, akkor hozok majd egy bejegyzést arról, miképpen is gondolom ezt a dolgot! Továbbá, ha a közvélemény-kutatás az emailes lehetőséget erősítené meg, már az aktuális feladatot is így oldanánk meg, ezért kérném, hogy addig ne küldjetek be írást a feladatra. Magatoknak természetesen alkothattok, és megírhatjátok, viszont kommentben ne küldjétek még el! Remélem, hogy egy-két napon belül elegendő visszajelzés érkezik és akkor ezzel a megoldással folytathatjuk is a gyakorlati feladatok megszokott menetét!

Kérném, hogy akinek fontos ez a dolog és úgy érzi, hogy sokat jelentene neki az emailes lehetőség, mindenképp szóljon hozzá! 

Köszönöm a figyelmeteket!

9 megjegyzés:

Betti írta...

Én mindenképp örülnék, ha emailben tudnánk elküldeni. Sokszor engem ez a moderálás megzavar és nem tudom, hogy akkor megkaptad a művem vagy sem. És nehéz mindig figyelni, hogy mennyi karaktert írtam eddig. Wordben megírni és úgy elküldeni emailben jó lenne. Szóval részemről: igen. Legyen email!!! :)

májuslány írta...

szerintem is jobb megoldás lenne az emailes verzió, egyrészt így nem tud befolyásolni mások alkotása. Sokszor van az, hogy elolvasom mások írását, elcsüggedek, hogy "nemár, én is hasonlót gondoltam" végül meg sem írom. Szerintem így szabadabb lenne :)

Kitti írta...

Igen, nekem is sokszor az a baj, hogy elolvasom mások írását és áh, ez sokkal jobb mint az enyém és már inkább el sem küldöm. Meg nekem sokkal könnyebb, ha csak te látod és mások még nem. Sokszor azért sem merem, mert másé biztosan jobb, min az enyém, de így akkor csak te látnád. Gondolom addig, amíg meg nincs az eredmény, de legalább csak te látod Szatti :)

Úgyhogy igen, legyen email légysziii :)

Evi írta...

hú, ez fantasztikus lenne! Sokszor bajom van ezzel a kommentes dologgal és emailben könnyebb lenne. Tőlem is igen! Az emailre szavazok! :)

Evelin

Bloggerina Anna írta...

Drága Szatti!
Szeretem a kommentes megoldást is, eddig boldogultam azzal is, de az email tényleg jobb lenne. Ha hosszabban írunk a feladatra, akkor külön kell szedni kommentekre és sokszor ez nem egyszerű. Én is szeretném, hogy legyen email! :) Köszönöm!
Csodálatos az oldalad, imádom! <3

Miss Annie Wood írta...

Remek ötlet az email rendszer! Támogatom és alig várom, hogy beindítsd! :)))

Eleanor Sky írta...

Szuper lenne az email. Én is sokszor azért nem küldtem el, mert vagy nem tudtam. Nem vagyok járatos a blogolásban vagy annyi jó írást láttam a feladaton, hogy inkább meg sem próbáltam. Jobb lenne nem látni, hogy ki mit ír. Legyen email! :) És csak így tovább, nagyszerű az oldalad Szatti. Köszönöm, hogy vagy nekünk! :)

Balogh Fruzsi írta...

Kedves Szatti! Nekem a kommentes dolog sem volt zavaró, boldogultam vele, de tetszene ez az emailes megoldás és legalább nem kellene foglalkozni a karakterszámmal. Nekem sokszor azzal volt bajom. Ha nincs kiírva, hogy hány komment, hanem bármennyit írhatunk, akkor is nézni kell, hogy hány darab kommentbe fér bele a szöveg. Az email ezért sokkal jobb lenne.

Puszi, Fruzsi voltam :)

Névtelen írta...

Hú, ez szuper lenne! :) Támogatom az ötletet és sok sikert az oldalhoz!

xoxo, Niki :)