2015. október 3., szombat

Eredményhirdetés - Nyár-idéző gyakorlati feladat

Vendégírók

Aniie - Nyár-lány

Bűnösen csillogó, mélykék tenger felettem az ég, melynek alját vörösre festi a lenyugvó nap. S körülöttem megannyi ragyogó, apró angyal fénylik: szentjánosbogarak. A dombtetőről letekintve földi csillagok pislognak fel rám, tengernyi városi lélek, mind-mind reményekkel telve, úgy csillognak, mint lámpások a sűrű éjben.
Táncra kél a szél körülöttem, nyári virágok illatát ontva magából, langyos csókokat nyom meztelen bőrömre, bebújik könnyű ruhám korca alá is. Táncolok hát vele inkább én is: forgok, pördülök, élvezem az éj hűvösét, édes langy melegét, melyet csak a nyár hozhat magával.[...]



Eleanor S. Montgomery

Nem gondolkodtam, csupán hagytam, hogy a szívem vezessen. Végtelen szabadságra, függetlenségre vágytam, hogy kiléphessek a szürke, komor hétköznapok monoton menetéből, és akár egy szárnyain vitorlázó madár, elszárnyalhassak a nyár elillanó, bolond álmait kergetve. Meg szerettem volna állítani az időt, az óra mutatóit végleg egyazon számnál pihentetni, örökre gondtalan fiatal akartam lenni a bodzaillatú, véget nem érő szünidőben. E kívánság azonban lázálom maradt. A múló napok mind sürgettek, a felnőttek monoton, egyhangú, szabályokkal teli és rohanó világába hajszoltak, melyben nem volt helye fiatalkori varázsnak, önfeledt játéknak vagy gyermeteg álmodozásnak.[...]


Vendégírói elismerés


Kedves Aniie és Shirley! A kép titeket, mint vendégírókat illet, amelyet elhelyezhettek az oldalatokon, ha rendelkeztek vele, továbbá emailben mellékelném számotokra a Vendégírói feladatot, amihez kérném, hogy vagy ehhez a bejegyzéshez, kommentben adjátok meg az elérhetőségeteket vagy írjatok nekem a pennatakezbe@gmail.com címre! Előre is köszönöm!

Mindenkinek őszinte szívből gratulálok, Vendégíróknak és a további résztvevőknek egyaránt! Nagyszerűek voltatok és köszönöm a sok-sok értékes alkotást! Jó munkát és sok ihletet kívánok a legújabb kihíváshoz!

7 megjegyzés:

Mária Böszörményi írta...

Köszönöm, Szatti!
Nagyon örülök, hogy alkothattam a feladatra, és még nagyobb örömmel tölt el, hogy megfelelőnek találtad a művemet!
Elérhetőségem: rajoanna14@citromail.hu
Izgatottan várom leveled:
Aniie

Szatti írta...

Elküldtem és köszönöm előre is! :)

Névtelen írta...

Eleanor S. Montgomery (nem változtatom többet, ez lesz az írói álnevem :) )
Kedves Szatti!
Köszönöm az alkotási lehetőséget és az elismerést. Bizonytalan voltam a történettel kapcsolatban, és hatalmas megkönnyebbülés, hogy elnyerte a tetszésedet. :)
Az elérhetőségem már ismered Szatti, de azért itt van: csillageleanor@gmail.com

Aniie története igazán nagyon tetszett, minden elismerésem az övé.
A névvel kapcsolatban csupán annyit, hogy rengeteget változtam a nyár alatt, azt hiszem sikerült önmagamra lelnem, és a művésznevet szerfelett romantikusnak találom. Meglehet, ez gyerekesen hangzik, de nekem így jobban tetszik. :)

Még egyszer, szívből köszönöm a lelkesítő kritikát.
Várom a leveledet:
Eleanor

Szatti írta...

Köszönöm a visszajelzésed és elküldtem neked is a feladatot! A névváltoztatással pedig semmi probléma. Örülök, hogy sikerült rátalálnod a megfelelőre és ennek értelmében, megváltoztattam a bejegyzésben is! :)

Névtelen írta...

Kedves Eleanor S. Montgomery!
(Remélem, nem rontottam el.)
Korábban meg akartam köszönni, de sajnos elhúzódott. Köszönöm, hogy tetszett a művem, olvasva, a tied is igazán megnyerő. Ha pedig nem tartasz kotnyelesnek, azt is megjegyezném, hogy szerintem is romantikusan cseng az írói álneved.
Üdvözletem: Aniie

Névtelen írta...

Elnézést, csak most vettem észre hogy írtál. Örülök, hogy tetszik az álnév, így sokkal titokzatosabb, még akkor is ha ismernek. :) Mint egy regényben...
Eleanor

Névtelen írta...

Velem is így van. :) Bár az enyém nem éppen egy Jane Austen regénybe illő... Viszont olyan felszabadító, olyan izgalmas ha álneve van az embernek. Szerintem. Nem tudom, mások hogy vannak vele.
Aniie