2015. október 29., csütörtök

Vendégírónk, Eleanor bejegyzése - Mitől válhat olvasottá egy oldal?


Különös, hisz a „Pennát a kézbe” blog minden bejegyzésével képes voltam azonosulni, mindet érdekesnek és hasznosnak találtam, igazán tetszettek, egyedül a blog írással kapcsolatos cikkeket nem értettem, hiszen sosem merültem el mélyebben a téma végtelen, kifogyhatatlan, kérdésekkel teli tengerében. Mint író, sejtelmem sincs, mit fűzhetnék ehhez a tárgyilagos, szakmai jellegű témához, így én is az olvasók szemével tekintek a feltett kérdésre. Ha egész pontos akarok lenni, leírom, engem mi fog meg egy blog olvasása közben.

Arra vágyom, hogy elragadjon a sajátos hangulata, addig ismeretlen érzéseket és gondolatokat idézzen bennem. Ha olvasom, inspiráljon, ösztönözzön, s tekintélyes karmesterként vezényelje kedélyem, akár melankólikus, akár derűs az. Finoman körülfonjon, ne eresszen, sose fakuljon kíváncsiságom, s édes nedűvel oltsa nóvum utáni szomjam. Legyen művészi, kellemes, harmonikus, érzéki, különösebb feltűnősködés nélkül látványos, változatos és színes, akár egy békés, mégis élettől pezsgő tavaszi kert, s minden ízében egyedi, különleges. Lankadatlan gyümölcsöző, letisztult megjelenésű, szívhez szóló, igényes és sokszínű. Én ilyennek találok egy igazán lebilincselő blogot. Adjon választ a feltett kérdéseimre, legyen célszerű és hasznos, mégis kellemesen szórakoztasson. Ébresszen bennem nyughatatlan érdeklődést, s nem utolsó sorban úgy szóljon hozzám is, ahogy az összes olvasóhoz. Legyen olyan, akár egy megunhatatlan, letehetetlen könyv, melynek története, lénye sose fakul az évek során, s újra meg újra elolvashatom, bármikor visszatérhetek rá.

Nincsenek megjegyzések: