2015. december 12., szombat

The Soul's Journey - Elköltözés

 
Kedves Olvasók!

Nem tudom, mennyien ismeritek a The Soul's Journey című oldalamat a Pennát a kézbe és a Penna Könyvtár oldalaim mellett, viszont akik jártasak és esetleg olvasóimként is követik, azokkal szeretném megosztani a következő hírt:

A The Soul's Journey blogom tartalmát a napokban új oldalra költöztetem! Már egy ideje gondolkodtam egy alapos "vérfrissítésen", viszont a bejegyzések és a tartalom rendszerezése nagyobb feladat és túl sok lenne az átalakítás, a vele való munka. Mindezt nem sajnálnám, mert ami fontos nekem, azért teszek és minden bizonnyal belevágnék ebbe a folyamatba, viszont már maga az oldal nem kötődik úgy hozzám, mint régebben. Túl sok bejegyzés, túl sok emlék, túl sok gondolat, amiken most szeretnék túllépni, magam mögött hagyni és Tiszta lappal kezdeni... ezt a címet adtam az új blogomon található első bejegyzésnek is. Jó pár novellát már átmásoltam, valamint át fogom nézni, hogy melyek azok a bejegyzések, amikre igényt tartanék vagy szeretném nem kitörölni, így a tartalmat a napokban folyamatosan bővítem majd!

Szeretettel látok mindenkit, és amint sikerült átemelnem minden olyan tartalmat, amire még igényt tartanék, utána törlöm a The Soul's Journey oldalt! Erre valamikor, az elkövetkezendő hét folyamán fog sor kerülni, így ha nem szeretnétek lemaradni a folytatásról, avagy az újrakezdésről és szívesen olvasnátok tőlem a továbbiakban is, regisztráljatok át erre az oldalamra, amely a Lélegezz. Álmodj. Szeress. Élj. címet kapta!

A képre kattintva elérhetitek az oldalt!



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy kérdés: Nincsen rá lehetőség, hogy ne töröld? Megértem, ha törlöd és nem arra írsz, de sokszor mikor olyan hangulatom van, akkor szívesen olvasom, akár egy bejegyzést többször is.

Szatti írta...

Szeretném megszüntetni, viszont a bejegyzések nagy részét átmentem oda, szóval teljesen elveszni nem fognak. Fenntartani nem szeretném, ezért a törlést komolyan gondolom, de vannak bejegyzések, amik hozzám is közel állnak, így a nagy részük ezen az új oldalon, továbbra is olvasható lesz!

Köszönöm a kérdésed és hogy olvasol! :)

Névtelen írta...

Rendben, akkor az újra mindenképpen feliratkozom, hogy kapjak értesítést! :)


Szatti írta...

Nagyon szépen köszönöm a bizalmad és a jelenléted! :)