2016. január 24., vasárnap

Inspirációs napló tapasztalatai


Immár lassan egy hónapja, hogy kiadtam a kezemből ezt a munkát és örömmel mondhatom, hogy nem vártam volna ekkora sikert, amellyel fogadtátok! Ezúton is nagyon köszönöm és hálás vagyok minden emailért! Amikor eszembe jutott az ötlet, elsősorban magamnak szerettem volna ezt a kis kötetet összeállítani, hogy jobban átlássam mindazt, amit és ahogyan csinálok. Tehát saját használatra akartam elkészíteni. Ahogy berobbant az Újév fogalma, minden második oldalon beleakadtam egy-egy évtervezős naplóba, miszerint hogyan tervezd meg a 2016-os éved, vagy tekints vissza az előző év élményeire és pillanataira... sorolhatnám a különböző variációkat, amelyekkel egy-egy blogíró kedveskedni akart az olvasóinak. Az én megoldásomhoz hasonlóan emailben kérték egy-egy ilyen napló elküldését és akkor jött az ötlet, hogy miért ne tehetném közzé a saját Inspirációs naplómat a Pennán? 

Ha most elővenném és elkezdeném lapozgatni, biztosan találnék hibákat, amelyeken javítanék vagy jobb ötleteket gondolnék ki, amiket még beleépítenék, de azt hiszem, nem lett azért rossz munka így sem és a sok pozitív visszajelzés mindezt csak tovább erősítette. Néhány kedves olvasó még a kitöltött verziót is elküldte emailben és jó volt látni a kérdésekre adott válaszokat, hogy mennyire különböző vélemények és eredmények születtek. Voltak tesztek, amelyeknél egyértelmű volt, hogy egy magabiztos íróról van szó, aki tudja, mit csinál és konkrét elképzelései vannak, viszont némelyik visszaküldött naplónál látható volt, hogy van még hová fejlődnie az írónak mind önbizalom, mind írás terén és örültem, hogy az általam megírt összegzés rávilágíthatott erre a problémára.
Említettem, hogy gondolkodom egy Gyakorlati feladatok összegzésen is, amelyet szeretnék elkészíteni valamikor februárra. Terv szerint február 8-ra szeretném megírni, hiszen akkor van a Pennát a kézbe oldal születésnapja, de nem tudom, mennyire sikerül majd úgy alakítanom a dolgaimat, hogy ez sikerüljön is. Mindenesetre ez a kitűzött határidő és igyekszem tartani magam hozzá. Ha pedig mégsem jönne össze, februárban mindenképpen számíthattok rá valamikor. 
Lényegében annyiról lenne szó, hogy minden eddigi feladatot összegeznék ebben a gyűjteményben, egyszerűtől a bonyolultig, azaz a könnyebb típusú gyakorlatoktól a nehezebben kivitelezhető feladatokig. Bevezetőként biztosan lenne arról egy rövid összefoglalás, hogy a feladatokat megelőzően mire van szükség, mire kell odafigyelni és mindenképpen szeretnék egy-egy gyakorlatot kiegészíteni a Pennán lévő kihívásokhoz is elküldött írásokkal. Ezeket kiválogatnám, hogy melyek voltak kivételes alkotások és egy-egy gyakorlatnál megosztanám, mint példát és ötletet, hogy inspirálódhassatok és láthassátok, más miképpen képzelte el a feladat kivitelezését. 

Aki még esetleg nem kérte el az Inspirációs naplót, viszont a jelenlegi bejegyzés által kíváncsivá tettem és elolvasná, az írjon a pennatakezbe@gmail.com címre és amilyen hamar csak tudom, küldöm is! Bízom benne, hogy a Gyakorlati feladatok összegzést is sikerül olyan formában megalkotnom, hogy az Inspirációs naplóhoz hasonlóan elégedetten és pozitív véleménnyel forgatjátok majd a lapjait! :)

Kellemes és olvasásban, írásban gazdag hétvégét kívánok Mindenkinek!

3 megjegyzés:

Brukú Szürke írta...

Szeretett Szattim!
Már most izgatott vagyok a gyakorlati feladatok gyűjteménye miatt. Szerintem nagyon remek ötlet, és az is, hogy kidolgozott írásokat csatolsz majd hozzá példának. :D
Érdemesebb lesz elolvasni.
Minden jót kívánok:
Brukú

Brukú Szürke írta...

* Érdemes. Bocsánat, autojavitó közbe szólt.

Szatti írta...

Nagyon szépen köszönöm Brukú! Remélem, hogy sikerül ugyanazt a hangot megütnöm, és ugyanazt a hatást elérnem, amelyet ebben a naplóban sikerült megteremtenem! :)