2016. január 1., péntek

Inspirációs napló Tőlem - 2016


Régóta foglalkoztatott már a gondolat, hogy készítenék egy összeállítást, amely segíthetne kialakítani egy rendszert az írói tevékenységemben. Innen-onnan gyűjtöttem inspirációkat, majd az elmúlt napokban elhatároztam, hogy számomra ez lesz az Újév ajándéka: hogy a kezembe foghatom ezeket a lapokat és hogy általa sikeresebbé, tartalmasabbá és felépítésében is pontosabbá tehetem azt, ahogyan és amikor írok. A Inspirációs naplóm írása közben viszont eszembe jutott, hogy ez talán másoknak is segítség lehetne és akár Te is ihletet, tanácsot és ötletet meríthetnél belőle! Átírtam, átformáltam és ezennel szeretném Neked átnyújtani az elkövetkezendő 2016-os évre!

A napló 44 oldalon át segítheti a munkásságodat és az alkotói folyamatod megtervezését! Színes illusztrációkkal, listákkal, tervekkel és kérdőívekkel gazdagítottam a leírt gondolatokat és tapasztalatokat, s csak bízni tudok benne, hogy elégedett leszel ezzel a kis inspirációs gyűjteménnyel! Azt mindenképp szeretném a naplóval kapcsolatban leszögezni, hogy nem foglal magába minden írással kapcsolatos tudnivalót, amit a Pennát a kézbe oldalán lehetőségem van részletességgel kifejteni a folyamatosan felkerülő bejegyzésekben. Tehát, nem térek ki mindenre és leginkább az ihlet és az időbeosztás, valamint az önbizalom hiányának problémáját járom körül. Ez az összegzés abban segíthet, hogy hogyan oszd be jól az idődet, hogyan építsd fel tudatosan az írói folyamatot, hogyan készülj egy aktuális pályázatra vagy miképpen tervezd meg a heted, vagy az elkövetkezendő éved munkáját! Leginkább kezdő íróknak ajánlom, nekik nagy segítség lehet!

Ha felkeltettem az érdeklődésedet, írj a pennatakezbe@gmail.com elérhetőségre és már küldöm is számodra! Én ezzel szeretném indítani az évemet, és ez a napló akár Neked is inspiráló kezdet lehet!

További szép napot mindenkinek, és sikerekben, egészségben gazdag Új Esztendőt kívánok!

8 megjegyzés:

Diana Tanács írta...

Nos leírom újból, hibák nélkül...

Mindig is lenyűgözött a precizitásod, amivel ezt az oldalt vezeted. Rengeteg ötlet, és segítség található itt, nem beszélve az elrejtett kincsekről.
A te oldaladon mindenki lelke kedvére falatozhat.
Nekem személy szerint sokat segítettél apró történetek írásában, és abban, hogy végre megpróbáljak egy blogot szerkeszteni a saját írásaimból.

Köszönöm a Naplót, (amit alig várok, hogy megkapjam), előre is biztos vagyok benne, hogy egy jól kidolgozott és precíz munka, mint minden, amit tőled kapunk.

Szatti írta...

Nagyon szépen köszönöm Dia a bizalmad és hogy segíthetlek Téged! Ha egy kicsit hozzá(d) tehetek ahhoz, ahogyan írsz, az már hatalmas elismerés nekem és eredmény, amiért ez az oldal is létezhet! :)

Remélem, nem fogsz csalódni a naplóban! :)

Brukú Szürke írta...

Szia.

Már most az év első napján is lenyűgöz a kreativitásod és oda adó munkád. A naplóra kíváncsi vagyok, de biztos vagyok benne hogy nagyon jó!
Sikerekben gazdag új évet kívánok Neked és minden Penna látogatónak.

Brukú

Szatti írta...

Előrekészültem, úgyhogy csak annyi volt a dolgom, hogy elérhetővé tegyem számotokra és már alig vártam az elsejét, hogy megoszthassam veletek ezt a hírt! :)

Eleanor Csillag J. írta...

Hú... Kíváncsi lettem :D.
Boldog új évet!
Nem mellesleg most már elárulom, az iskolai beadandóm rólad írtam :D
Egy kreatív emberről kellett bemutatást írni, aki inspirál engem.
Ötös lett :D

Szatti írta...

Hú :D most nyílt ki igazán a szemem, mert nemrég keltem és amikor megláttam, hogy rólam írtál, hát... nagyon-nagyon megtisztelő és köszönöm! :) Esetleg elolvashatnám magamról, amit írtál? El tudnád küldeni emailben? Nagyon örülnék neki és mégegyszer nagyon köszönöm! :) Jól esett!

Névtelen írta...

Kedves Szatti!

Nemrég botlottam bele a blogodba és azóta csak kattintgatok össze-vissza, mert azt se tudom hirtelen, hogy mit olvassak el, annyi érdekes dolgot találtam. :)
Viszont ami valóban nagyon érdekelne, hogy az inspirációs naplódhoz, illetve a feladatgyűjteményedhez hogyan lehet hozzájutni, milyen anyagi vonzata lenne?
Én ugyan csak a magam szórakoztatására írogatok, de épp egy "írói válságon" megyek keresztül és azt hiszem ezek talán átlendítenének a holtponton. :) Nagyon várom a válaszod!

D.

Szatti írta...

Kedves Kérdező!

Az Inspirációs naplóhoz és a Feladatgyűjteményhez ingyen juthatsz hozzá :) Mindössze annyi a teendőd, hogy írj nekem a 'pennatakezbe@gmail.com' elérhetőségre és küldöm őket! Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat és remélem, hogy még sokáig örömöd leled majd az oldalban!

További szép napot! :)