2016. április 2., szombat

Történetté formált dallamok - Gyakorlati feladat


A jelenlegi feladatra nagy rég volt már példa és bár sokszor éreztem hozzá ötletet, hogy ismét a kezetekbe adjam, mint alkotási lehetőséget, sosem találtam olyan zenéket, amiket tökéletesnek éreztem volna vagy adódott egy más típusú ötletem, amit előnyben részesítettem, és inkább azt hoztam az oldalra. Most viszont itt az ideje, hogy behunyjátok a szemeteket és az érzékeitekre hallgatva, szavakba öntsétek a gondolataitokat!
Több választási lehetőséget is megadtam, így remélem, hogy mindenki megtalálja a kedvére való muzsikát! Miután kiválasztottátok azt a zenét, ami megihlet(het) és inspirál(hat) benneteket, írjatok hozzá történetet! A történet hangulatában tükrözze a zene lehetséges mondanivalóját, érzésvilágát, de akár konkrét helyet is kaphat a történetben, azaz a részévé emelhetitek és valamilyen formában "felcsendülhet" a sorok között (pl.: egy barátjával közösen hallgatják vagy elmegy egy koncertre, stb)
Hogy miképpen teremtetek kapcsolatot a történet és a zene között, már rátok bízott feladat!

A történet lehet romantikus vagy éppen tragikus, humoros, bátor, szentimentális vagy tanulságos. Bármilyen stílust vagy mondanivalót megragadhattok! A lényeg azon van, hogy a zenéhez íródjon és hangulatában illeszkedjen az általatok elgondolt cselekményhez!
A címektől, képektől, filmektől, vagy egyéb illusztrációktól kérlek benneteket, vonatkoztassatok el! Csak a zenére figyeljetek és ne befolyásoljon titeket maga a videó, hiszen nem ahhoz kell történetet írni, hanem a zenei anyaghoz!

1. választható zene

2. választható zene

3. választható zene


4. választható zene

5. választható zene


6. választható zene


Teljes eredményhirdetés

Vendégírók
Fondorka - Interjú
Mecserik Vivien

Nincsenek megjegyzések: