2016. november 17., csütörtök

Helyzetjelentés, avagy kitekintés az írógép mögül

Az ember azt hinné, hogy ha közeleg a tél és szürkévé, csendessé válik minden, akkor az vonatkozik a mindennapokra is... nos, én már most elhavazva érzem magam, pedig hó időjárást tekintve még nem esett. Sajnálom, hogy az elmúlt egy-két hétben eléggé inaktív voltam az oldalon és a gmail fiókban is... ezt igyekszem a napokban pótolni! A sarkamban toporgott megannyi határidő a munkahelyen, amelyeken hálistennek most már túl vagyok és kezdem utolérni magam, viszont mindemellett rohantak tovább a napok, amelyekkel próbáltam lépést tartani, de eléggé lemaradva érzem magam. Karácsonyi műsorok összeállítása, felkészülések, félévi dolgozatok, számonkérések, naplóírás... aki hozzám hasonlóan tanár, az biztosan tudja, miről beszélek. Általában jó barátom a határidőnapló és a naptár - szeretem feljegyezni a fontos teendőket, így rendszerezve a dolgokat -, de aztán a feje tetejére áll minden és hiába a naptár, elveszek a megannyi feladat között.

Nos, az októberből novemberbe való átmenet nekem erről szólt és kétkedő meglepődéssel tudatosult bennem, miszerint hónap közepe van. Bizony... lassan év vége. Hihetetlen. Az oldalon lévő változtatásokat sem sikerült még maximálisan befejeznem, sőt... rendesen félbe is hagytam, de örülök neki, hogy nem érkeztek leszóló vagy számonkérő kommentek. Köszönöm a türelmeteket!
Bejegyzéseket tekintve megint összeírtam magamnak egy adagnyi témát, amelyeket jó lenne az elkövetkezendő hetekben kidolgozni, úgyhogy próbálok többször jelentkezni és életjelet adni, írói bejegyzés formájában. A gyakorlati feladat még mindig tart, amelyre szép sorjában érkeznek az elkészült munkák. Ezzel kapcsolatosan is tudom, hogy tartozok még véleményezéssel... holnap már péntek, úgyhogy hétvégén mindenképp válaszolok mindenkinek!
Apropó gyakorlati feladat... jelenleg még tart a halloween-i hangulat, úgyhogy félelmetes témájú feladatokhoz ragadhattok pennát, viszont a december beköszöntével mindenképp szeretnék rátérni az ünnepi hangulatra, azaz karácsonyi témájú kihívást hozok majd nektek, amelyen belül több kategória is lesz majd, hogy mindenki megtalálhassa a hozzá legközelebb álló típusú alkotási lehetőséget. 

Úgyhogy jelenleg, itt tartok gondolatokban az oldallal kapcsolatban... a Pennán kívül pedig már izgatottan várom a decemberi időszakot. Bár még csak novembert írunk, nálam már ünnepi fények díszelegnek, fahéjas-szilvás tea gőzölög és gyertyák derengnek a félhomályban, miközben ezt a bejegyzést írom! Hasonló, kellemes hangulatot, jó alkotást és előre is pihenéssel teli hétvégét kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: