2016. szeptember 25., vasárnap

Változások és módosítások


Drága Olvasók!

A kérdőívben beérkezett kéréseknek és meglátásoknak eleget téve, átformáltam a Gyakorlati feladatok menüpontot, ahol bár továbbra is kategorizálva láthatjátok a hónapok során meghirdetett gyakorlatokat, immár feltüntettem egy-egy feladatnál a dátumot is, hogy pontosan mikor került rá sor, valamint alatta listáztam a Vendégírók és Különdíjazottak neveit, illetve a Teljes eredményhirdetést. Így egészében láthatjátok a feladatok történéseit, eredményeit. Remélem, hogy sokkal áttekinthetőbb, mint a korábbi megoldás.
A gyakorlati feladatok bejegyzéseit még át kell formálnom (sok helyen nem egyezik a betűtípus, vagy elírások vannak a szövegben), ezeken a napokban fogok dolgozni, viszont a menüpont használható és a bejegyzéseket meg tudjátok tekinteni. Ezzel együtt átalakítottam a Légy Vendégíró menüpontot is, ahol rövidebben foglaltam össze a fontosabb tudnivalókat, és minden további, fontos információt átemeltem a Gyakorlati menüpontba. 

Jut eszembe: többen is írták a kérdőív kapcsán, hogy bár emailben lehet elküldeni nekem a feladatra szánt alkotásokat, szívesen elolvasnátok a beérkezett műveket. Korábban többen is azért nem vettek részt a feladaton, mert látták mások írásait és elbizonytalanodtak, vagy úgy gondolták, ők nem tudnának ilyen jót írni, így nem is próbálkoztak a kihívással. Amióta emailben tudjátok nekem elküldeni a műveiteket, jóval több alkotás érkezik be, hiszen csak én látom és nem az egész blogvilág. Mondhatni, bátorságot ad az, hogy nem publikus az elküldési lehetőség. 
Viszont, többen is jelezték, hogy szívesen elolvasnák a beérkezett történeteket, írásokat, hiszen jelenleg minden feladat lezárásánál csak a Vendégírók alkotásai láthatóak. Így nem tudjátok, hogy milyen művek közül válogattam és kik voltak a további esélyes írók. Ennek a kérésnek eleget téve, úgy oldom meg a dolgot, hogy minden feladat lezárásánál közzéteszem az adott gyakorlatnál kommentben a beérkezett írásokat. A nyertes műveket pedig megkülönböztetve, az eredményhirdetésnél teszem majd közzé, ugyanúgy kommentben. Mindegyiket, külön bejegyzésként nem szeretném közzétenné az oldalon, hiszen akkor tele lennénk történetekkel, viszont szerintem jó lenne ez a megoldás, ha az aktuális feladatnál, valamint az eredményhirdetésnél minden elolvasható lenne a kommentrészlegben. Bízom benne, hogy ez a kialakítás elfogadható számotokra! Így továbbra sem befolyásolhat senkit sem, hogy milyen művek érkeztek be, hiszen csak is a feladat lejártával teszem majd közzé őket, de azon íróknak is kedveskedek, akik hiányolták ezt a lehetőséget. A jelenlegi feladatot már ennek tükrében kivitelezem majd a hónap végén.

Töröltem a Blogajánló, valamint a Design-sarok menüpontot, és az oldalsávban is voltak olyan képek, információk és linkek, amelyek már nem voltak aktuálisak, így azokat is megszüntettem. A Blogajánlással kapcsolatban a Helyzetjelentésben is írtam, miszerint emailben és egymás között továbbra is vállalom az oldalak véleményezését, értékelését, viszont a Pennát a kézbe oldalára bejegyzés formájában NEM fog felkerülni összegzés, illetve kritika! 
Na de, sok mindenről informáltalak benneteket az utóbbi pár napban és szeretném mindezt kompenzálni egy írói bejegyzéssel! A mai nap folyamán felkerül egy új téma, ami remélem, elnyeri a tetszéseteket!

Köszönöm figyelmet és a megértéseteket!
Kellemes, szép, őszi napot kívánok Nektek!

3 megjegyzés:

Kittike írta...

Hú, nem semmi ahogy átalakítottad a menüpontokat. A blogajánlót sajnálom, én kifejezetten szerettem. Akinek meg nem tetszett, nem kell elolvasni. A gyakorlati menüpont tök jó lett. Sokkal átláthatóbb így. Néha én is kerestem egy-egy bejegyzést, amit valaki írt és nem találtam, hiába kerestem. Most meg lett és már ezért is megérte. Sok munkád lehetett vele. Köszönjük!!! :)

Kitti

Brukú Szürke írta...

Szia Szatti,

Tetszenek az átalakítások, remek lett ;)
Örülök, hogy a többi beérkezett alkotás is olvasható lesz a gyakorlati feladatoknál. Szeretem átolvasni a többiek írásait, mert egyrészt mindig izgalmasak másrészt pedig így látom, hogy mennyire erős a mezőny és, hogy a következő gyakorlatokra mégtöbbet adjak bele, ezzel is fejlődve.

Szeretettel:
Bukú

Szatti írta...

Köszönöm mindkettőtök véleményét! Remélem, hogy a változtatások pozitív visszhangot keltenek majd a későbbiekben is! :)