2016. október 15., szombat

Változás és megújulás

Kedves Pennások!

Már túl a nehezén!! Igen, azt hiszem, hogy ez lesz a Penna végleges arca az elkövetkezendő időszakban, bizonytalan ideig... legalábbis addig, amíg nem találok ki új ötleteket. Jelenleg én nagyon meg vagyok elégedve a változásokkal, szerintem sokkal átláthatóbb a felület és bár még mindig van tennivaló, nagyjából összeállt a kép és megosztottam minden lényeges tartalmat, amire mostanában vagy gyakorisággal szükség lehet.

Ami még sántít és nagyobb munkának számít, az a Gyakorlati feladatok alkotásainak az összegyűjtése, listázása és bejegyzésbe való átemelése... ebbe csak belekezdtem, de a napokban igyekszem apránként haladni, minden nap egy kicsit megcsinálni és szerintem a héten az is elérhető lesz. Ennek már láthatjátok a mozzanatait, vagy hogy miképpen is képzelem, ha megnézitek a Gyakorlati feladatok menüpont kategóriáit, vagy a Légy Vendégíró! menüponton belül a Penna-Tár lehetőséget.

Amit pedig még kiemelnék, az az Írók listája, ami a modulsáv vége felé található. Minden Vendégíró és Különdíjjal jutalmazott író nevét feltüntettem, így ha valakire kíváncsiak vagytok - másra vagy éppen magatokra -, megnézhetitek, hogy az adott név alatt milyen bejegyzések olvashatóak. Az említett modulnál észrevehető betűméret különbségek azért vannak, mert akik többször is voltak Vendégírók vagy Különdíjas alkotók, azoknak a beállítás úgymond előtérbe helyezi a nevét, míg akik csak egy-két alkalommal voltak kitüntetve, őket kisebb méretben jeleníti meg. Na de, betűméret ide vagy oda, minden Vendég- és Penna Galériás író helyet kapott ezen a listán, így egyszerűen meg tudjátok nézni, ki mit tevékenykedett az évek során a blogon.

Remélem, hogy a változások elnyerik a tetszéseteket és könnyebben tudtok majd böngészni a tartalmak között!

Jó olvasgatást és inspirálódást kívánok!

Szatti

6 megjegyzés:

Brukú Szürke írta...

Szia Szattim.

Biztosan szép lesz az eredmény. Már várom. :)
Sok sikert <3

Szeretettel
Brukú

Szatti írta...

Nagyon szépen köszönöm a biztatást, Brukú! :) Nagy változtatásokat nem akarok, viszont itt volt már az ideje egy nagyobb karbantartásnak, és szerencsére a hétvége is kedvezett ennek, hogy most belevágjak! Inkább átláthatóságra akarok törekedni és hogy minden sokkal elérhetőbb, megkereshetőbb legyen. Sok a tartalom és szeretném látványosan, de könnyen elérhetően megjeleníteni.

Most már kezd kialakulni a végleges megoldás... bízom benne, hogy elnyeri a tetszéseteket!

Szerettel, Szatti

Desszi Desz írta...

Szia Szatti!

Igazán átlátható lett az oldal, és hogy milyen hamar elkészültél vele. Hatalmas gratula jár érte! A szememnek kicsit még hiányzik a sötétebb sáv, a menüsor; először nem is tudtam mi nem stimmel, csak valami szokatlan volt... :) Büszke lehetsz magadra a végeredményt illetően, mert sokkal összeszedettebbnek tűnik így az oldal, és könnyebb is kezelni.

Minden jót a továbbiakban!

Szatti írta...

Igen, ezt más is mondta, hogy "Úristen, hova lett a menüsor???", de minden megvan és nem tűnt el, csak máshová került. Meg kell szokni, de sokkal több almappát el tudtam így helyezni, és ezzel együtt még több tartalmat, sokkal részletesebben és észrevehetőbben. A a néhány menüpont kevés volt a rendszerezésre.
Köszönöm a visszajelzésed és örülök, hogy összességében tetszik a végeredmény. A változásokhoz meg hozzászokunk majd mindannyian! :)

Berry Appleblues írta...

Szia! :)

Nem tudom milyen volt eredetileg, de ez a kinézet nekem nagyon tetszik! Imádom a világos barnát :) Nagyon szép lett és csak így tovább! :D

xoxo
Berry (Appleblues)

Szatti írta...

Színvilágban minden ilyen volt az átalakítás előtt is. Annyi történt, hogy jobban rendszereztem a bejegyzéseket, kiemeltem az írók nevét a modulsávban, akik már alkottak az oldalon Vendégíróként, valamint a menüsor átkerült szintén a modulsávba. Apróbb változások, de szerintem sokkal átláthatóbb minden. :) Örülök, hogy tetszik az oldal és köszönöm az ittléted! :)